maarja wat voor vraag is dat nu? wat neem je al mee op je quad?ikwileenquad schreef:alez, merci...fretje-pitbull schreef:eens te lachen met de TS
srry daarvoor
ik zou een volledig toolbox meenemen tegen dat er iets loskomt ofzo
lol
maarja wat voor vraag is dat nu? wat neem je al mee op je quad?ikwileenquad schreef:alez, merci...fretje-pitbull schreef:eens te lachen met de TS
srry daarvoor
Dat is geen rare vraag ! Een wielrenner heeft ook een binnenband, pompje, lepels, multitool mee.fretje-pitbull schreef:maarja wat voor vraag is dat nu? wat neem je al mee op je quad?ikwileenquad schreef:alez, merci...fretje-pitbull schreef:eens te lachen met de TS
srry daarvoor
ik zou een volledig toolbox meenemen tegen dat er iets loskomt ofzo
lol
Boncari schreef:Je koopt een hele goede quad waar bijna nooit iets aan kapot is. Ik heb nu ongeveer 7000km gereden met mijn raptor 700 en onderweg heb ik nog helemaal geen problemen gehad.
Je hebt heel af en toe wel dat er iets los trilt, dit blijft wel hangen maar dit kun je evt wel ff oplossen met het standaard gereedschap setje bij de quad.
Als je bang bent voor een lekke band dan kun je een quick repair setje meenemen, als je op tijd bent dan kun je je band ff snel maken en snel naar huis rijden of bij een boer langsgaan en je band oppompen http://quadtuning.nl/banden-accessoires ... !188!!!!NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Zorg gewoon dat je genoeg benzine in je quad hebt en je quad netjes onderhoud, dan gebeurt er niets onderweg.
Zorg ook voor een volle mobiel, je hebt bijna overal bereik dus je kunt altijd hulp bellen
Doe gewoon niet al te gekke dingen als je alleen bent, neem wel een touw mee als je gaat modderen met zn tweeen. Ik cross ook niet heel hard als ik alleen ben en als er geen hulp in de buurt is.
Nerfbars moet je sowiezo doen en handbeschermers is ook aan te raden ivm rijwind en eventuele steenslag.