Kga er idd niet teveel tijd en geld instoppen, quad is zowieso al een beest om te rijden , gewoon ander setje velgen met baanbanden om in de week te gaan werken en dan nog spoorverbreden langs achter and that´s it for the moment !
Heb nog gin foto´s, ik heb de gele versie maar feel free om foto´s van de uwen te posten
Kga er idd niet teveel tijd en geld instoppen, quad is zowieso al een beest om te rijden , gewoon ander setje velgen met baanbanden om in de week te gaan werken en dan nog spoorverbreden langs achter and that´s it for the moment !
Heb nog gin foto´s, ik heb de gele versie maar feel free om foto´s van de uwen te posten
mauzzer schreef:Kga er idd niet teveel tijd en geld instoppen, quad is zowieso al een beest om te rijden , gewoon ander setje velgen met baanbanden om in de week te gaan werken en dan nog spoorverbreden langs achter and that´s it for the moment !
Laterzz en alvast bedankt voor de adviezen !!!
Die staan er al op, heb die verlaagd, maar kheb nog scooterbandjes vanvoor, dat ziet niet uit. Gebruik hem ook om te werken, en af entoe op parcour te gaan.
Is uwe begrenst? Want die van mij was dat int begin, suzukicenter heeft die aan de pc gehange en de prulle eruit gegooit .
mauzzer schreef:Kga er idd niet teveel tijd en geld instoppen, quad is zowieso al een beest om te rijden , gewoon ander setje velgen met baanbanden om in de week te gaan werken en dan nog spoorverbreden langs achter and that´s it for the moment !
Die staan er al op, heb die verlaagd, maar kheb nog scooterbandjes vanvoor, dat ziet niet uit. Gebruik hem ook om te werken, en af entoe op parcour te gaan.
Is uwe begrenst? Want die van mij was dat int begin, suzukicenter heeft die aan de pc gehange en de prulle eruit gegooit .
Ondervind ge geen hinder van dat verlagen als ge gaat crossen. Kga de mijne laten staan zoals hij is buiten die kleine veranderingsjes dan.
Volgens mij ist ie wel begrenst, heb der eerlijk gezegd, door de lange werkdagen nu, er nog maar 2x mee gereden, 1x toen ik erom ben geweest en es 20min in de streek tegen de avondval. Heb hem gekocht om er vanaf volgend jaar wat mee rond te bollen. Zal es informeren over dat begrensen maar tijdens het rijden voel ik wel dat ie meer wil maar niet kan. To be continued....
Ondervind ge geen hinder van dat verlagen als ge gaat crossen. Kga de mijne laten staan zoals hij is buiten die kleine veranderingsjes dan.
Volgens mij ist ie wel begrenst, heb der eerlijk gezegd, door de lange werkdagen nu, er nog maar 2x mee gereden, 1x toen ik erom ben geweest en es 20min in de streek tegen de avondval. Heb hem gekocht om er vanaf volgend jaar wat mee rond te bollen. Zal es informeren over dat begrensen maar tijdens het rijden voel ik wel dat ie meer wil maar niet kan. To be continued....
Ik haal er die verlaging onderuit als ik ga crossen, dus wel wat ombouwwerk aan. Maar anders rijd ge die naar de klote e , ge hebt u veerspeling wel degelijk nodig .
Ge hoort dat aan het geluid al als die begrenst is, die bolt schoon, maar ge hoort dat 4takt geluid niet e. En als ge rijd merkt ge bij 80 of 90 dat die hoog in toere zit, en als die begrenzing eruit is, dan merkt ge dat minder,
Proevoquad schreef:Even een vraagje om het te weten
Wat is de max snelheid als hij begrenst is ? en zonder ?
in max snelheid, denk ik niet dat dat veel doet. Maar gewoon in optrekken, enzo, gaat die stukke beter, en u geluid is zachter met begrenzing. Maar als je zo wat harder rijd, maakt die precies minder toere , ale u kracht van de motor speelt dan mee, en dan heeft die het ni zo moeilijk met hard rijde, en als die begrenst is wel.
Als ik aan 90kom of er ietske boven vind ik ook dat ie serieus in toeren brutl, heb zo het gevoel dat hij nie veel verder zou willen dan 90. Zal next week es bellen naar Caset en vragen hoe het zit met die begrenzing.
Ik ben erg benieuwd!
Bij mij is er alleen iets uit de inlaat verwijderd.
Boven 90 gaat mijne ook wel erg hoog in toeren.
Top is rond 115/120 maar dat rijd niet lekker meer
als je de quad verlaagd moet je ook terug het spoor regelen
bij baanbanden zou je uw tandwielen ook moeten veranderen omdat de banden kleiner zijn gaat uw top snelheid omlaag
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yamahakoppel schreef:als je de quad verlaagd moet je ook terug het spoor regelen
bij baanbanden zou je uw tandwielen ook moeten veranderen omdat de banden kleiner zijn gaat uw top snelheid omlaag
typer schreef:Waarom moet hij aan de pc hangen, hij is toch alleen begrenst bij de inlaat of zie ik dat verkeerd?
Ze hebben die aan de pc gehangen om te kijke wat er mis was, en daar zagen ze dat de gasklep ook niet volledig ope nstond, je gaf vol gas en de klep ging maar een bepaald procent omhoog. En ja er zat bij mij in de uitlaat ook een stuk ijzer, dat hielt al veel tegen.
als ik bij de dealer ben zal ik ze ook eens vragen om dat na te kijken.
tot welke versnelling krijg je hem nog op zn achterwiel om een wheelie te maken??
typer schreef:als ik bij de dealer ben zal ik ze ook eens vragen om dat na te kijken.
tot welke versnelling krijg je hem nog op zn achterwiel om een wheelie te maken??
Niet geprobeerd sinds hij terug inorde is. Maar eerst lukte mij dat niet, door die begrenzing