Pagina 2 van 3

Re: JinLing JLB 250cc

Geplaatst: wo 18 jul, 2012 22:30
door zondah
JdmhatchR schreef:Wat is dat nu weer voor een reactie :roll: Een quad is een quad.
Zondah laat ons weten of het beter is of niet he :wink:
ik ga kijken wat ik morgen kan doen, neem ev wat fotos dat jullie er een betere kijk op hebben.

BTW, ben ik hier met mijn quad niet welkom ?

Re: JinLing JLB 250cc

Geplaatst: wo 18 jul, 2012 22:35
door Jason McCoy
Je hebt mensen die een keer gehoord hebben dat chineze quads niet zo goed zijn. En je hebt mensen die daar inderdaad een miskoop hebben gedaan.

Echter hebben veel mensen hier op t forum ooit een chinees gehad. En ik durf te beweren dat als je t goed aanpakt ze prima mee kunnen komen met de a merken.

Natuurlijk ben je welkom, en wij vinden het juist leuk om zulke projecten te volgen. Is tenminste beter dan de zoveelste raptor 700......

Re: JinLing JLB 250cc

Geplaatst: do 19 jul, 2012 07:49
door JdmhatchR
Ge zijt zeker welkom hier :bier: iedereen begint ergens... Die chinezen hebben inderdaad wat probleempjes, maar problemen kunnen opgelost worden. Kijk naar die chinees van bv Rob de sloper, Voor dat werk dat daarin zit heb ik meer respect dan voor pasklare stukken op een A-merk te monteren.

Re: JinLing JLB 250cc

Geplaatst: do 19 jul, 2012 11:39
door Jason McCoy
Ja idd, ik ook hoor.

Re: JinLing JLB 250cc

Geplaatst: do 19 jul, 2012 12:52
door DxJ
het hobbelen vooraan zijn de banden, de chinese banden zijn eivormig ipv rond vervang deze door toyo proxes

voor
http://www.banden-pneus-online.be/autob ... ,77,V.html" onclick="window.open(this.href);return false;


achter
http://www.banden-pneus-online.be/autob ... ,82,V.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: JinLing JLB 250cc

Geplaatst: do 19 jul, 2012 13:09
door zondah
DxJ schreef:het hobbelen vooraan zijn de banden, de chinese banden zijn eivormig ipv rond vervang deze door toyo proxes

voor
http://www.banden-pneus-online.be/autob ... ,77,V.html" onclick="window.open(this.href);return false;


achter
http://www.banden-pneus-online.be/autob ... ,82,V.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Eerst de voorste banden al eens vervangen, eens kijken wat dat doet.

Re: JinLing JLB 250cc

Geplaatst: do 19 jul, 2012 17:18
door DxJ
een wereld van verschil!
je gaat een hele andere quad krijgen qua rijgedrag :knikduim:

Re: JinLing JLB 250cc

Geplaatst: do 19 jul, 2012 18:46
door xScorxPiusx
zondah schreef:
JdmhatchR schreef:Wat is dat nu weer voor een reactie :roll: Een quad is een quad.
Zondah laat ons weten of het beter is of niet he :wink:
ik ga kijken wat ik morgen kan doen, neem ev wat fotos dat jullie er een betere kijk op hebben.

BTW, ben ik hier met mijn quad niet welkom ?
Tuurlijk ben je welkom :)
Maar wat ik probeer te zeggen is:
Op de concurente site zijn ze meer ervaren met chinese quad problemen, want bijv yamaha heeft problemen met de startermotor zelf en de chinese met de elektronica. en dan laten wij jou misschien de hele start motor uitelkaar halen terwijl dat geeneens nodig is.. Maarja, Nu blijft er een beetje variatie al die yamaha's bléh (Ik begin haters te krijgen :lol: ) En volgens mij was

Sommige snappen de grap niet..

Re: JinLing JLB 250cc

Geplaatst: do 19 jul, 2012 22:26
door Jason McCoy
Kunnen zeggen wat we willen??

Waar slaat dat nou weer op?
Dus jij hebt een oppas nodig om normaal te doen?

Overigens hebben chinezen dezelfde problemen als bijv yamaha of suzuki's.
Het enige verschil tussen chinees en jap is het verschil wat je zelf gaat zoeken.
Ding heeft 4 wielen en een motor. Dus zul je tegen dezelfde problemen aan lopen.
Ik ben van mening dat er op dit forum meer specialisten zitten dan op t china forum.

En als jij vind dat je perse een jap moet hebben omdat dat misschien beter is vind ik dat grote onzin.
Waarom maakt bijvoorbeeld Dirk geen verschil tussen een chinees en een jap als i weereens ergens een 1000cc onder hangt?
Zag toch echt een 1000cc shineray voorbij komen.
Ik zal je zeggen waarom, omdat een quad is wat je er zelf van maakt.....

Re: JinLing JLB 250cc

Geplaatst: do 19 jul, 2012 22:37
door erikalbring
Idd wat ajson zegt klopt volledig, mobydirk van het forum hier maakte idd geen verschil in een chinees of een jap als er weer eens een gsxr of r1 in moest, met een A merk kunne dingen ook kapot gaan en verslijten dit kan evengoed met een B merk of (c) merk, alleen moet je jezelf (deels) aanpassen qua kwalieteit voor je eigen doeleinden. Als je een beetje werk in je chinees steekt kun je er een mooie en redelijk betrouwbare quad van maken

Re: JinLing JLB 250cc

Geplaatst: do 19 jul, 2012 22:39
door Jason McCoy
Nu mis ik ineens de "vind ik leuk" button Erik.

Re: JinLing JLB 250cc

Geplaatst: vr 20 jul, 2012 20:29
door erikalbring
:idea: ideetje voor de moderators :idea:

Re: JinLing JLB 250cc

Geplaatst: zo 22 jul, 2012 19:54
door zondah
Heb mn druk op mn banden naar 0.9 gedaan.

Wat rijd ie een stuk lekkerder !!! ( mede dankzij de vele leerzame opsts !!!)

Re: JinLing JLB 250cc start niet meer

Geplaatst: wo 30 mar, 2016 02:24
door jinlingdev
Mijn jinling quad ik ree ermee en vervolgens ben ik voor me deur laat de quad uitvallen en sinds toen krijgt geen contact of stroom niks weten jullie toevallig wat de problemen zijn ik heb ook zekeringen na gekeken

Re: JinLing JLB 250cc

Geplaatst: vr 03 mei, 2019 10:25
door Arjan1309
Ik zoek een gasnaald voor mijn jinling 250cc weet iemand waar je die kan halen of er een zelf hebt waar je niks mee doet dan hoor ik het graag