Je moet idd niet gaan prutsen en idd je freesje de contouren van de inlaat en poorten blijven volgen , als je goed kunt tig lassen kun je ook prima met een dremel frees over weg heb ik gemerkt
De shape niet veranderen wel de grootte
hobby kost geen geld dus blijft het een leuke hobby
Met een blaster moet je niet te veel geld in blijven pompen kunn je beter een zwaardere quad kopen
Wat betreft de banshee laurens is ook een goede informele film van op you tube kijk het eens zou ik zeggen
Ik heb gewoon een milde tuning uitgevoerd niets spectaculairs of zo
Wat ik wel weet dat als je een 125 cc crosser van binnen kijkt is je zuiger kleiner als een blaster , vind het dan dus erg gek dat er bij eeb blaster veel minder uit lijkt te komen wat betreft de power
yamaha heeft het nooit afgemaakt is mijn boodschap , opfrissen en slecht gering verweiden en timing iets gunstiger maken geeft veel effect zonder er een booster blaster van te maken
Het is zeker geen race cilinder geworden en is onderin gewoon sterk gebleven , bij een drag blaster is het verschil tov van orri enorm , daar zit enkel de power helemaal bovenin !!! Ook rijden ze op ander octaan , daar rij je alles mee stuk
Ik vind of je neemt een bigbore 240 of je tuned je cilinder als je meer power wilt , ik heb gekozen voor het laatste
hij is gewoon veel aantrekkelijker geworden althans voor nu de komende tijd
Uiteraard went dit ook weer snel ben ik bang
Ik al ed compressie eens meten en jullie dit melden , ik denk dat ik rond de 145 psi zal zitten ,terwijl ik op 126 zat
De verbrandingskamer heb ik wel orri gelaten , de squish is mij te lastig om aan te passen daar weet ik niets van , ik heb nu in idd geval geen detonatieklop dus lijkt me geslaagd
Dus als je boel los hebt bekijk het eens kritisch naar de afwerking van je cilinder ,er is veel te halen voor wie durft en de middelen heeft
