Klopt, maar dit kost tijd en ook geld. En ik heb liever een quad die al op nederlands kenteken staat..Jason McCoy schreef:Een quad op belgisch kenteken zou je ook op nerderlands kenteken kunnen zetten eventueel.
Je praat over een gordel. Dat is iets wat je niet moet willen. Wat gebeurd er met jou als het ding over de kop slaat? Dan zit je er aan vast. En dus ben je na een kleine rol al zelf helemaal in de kreukels
Wat betreft de gordel, ik vind het gewoon fijn dat de optie er is. En ik ben bewust van de gevaren die het met zich meebrengt en zal zeker geen rare dingen gaan doen als ik met gordel rijd en niet harder dan 40/50 rijden. (ik rijd dan gewoon in de buurt)
Wat betreft mijn budget weet ik nog niet waar ik zit. Ik denk zelf tegen de 5000 euro aan. Dit omdat ik eind 2011 een zwaar ongeluk met de scooter heb gehad, niks van meegemaakt overigens dus ook geen trauma Maar hiervan moet nog smartegeld komen, en hoeveel dit is is nog niet bekend. en omdat het nederlandse systeem zo vol met regeltjes zit loopt hiervoor nog steeds een procedure, die binnenkort gelukkig wel voorbij is. En er dus ook een bedrag bepaald word.
Daarnaast zat ik eraan te denken om komende dagen naar Quadcentrum.nl (hun showroom) te gaan, en eens te kijken wat er staat. Ik zal dan nog niks kopen maar alleen oriënteren.
Zelf gaat mijn voorkeur uit naar een Yamaha YFM, omdat ik hem er mooier uit vind zien dan de suziki LTZ400.
Ik denk dat een YFM700 te duur gaat worden als ik een goede wil.