Yamaha Raptor 660 start niet
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Yamaha Raptor 660 start niet
Staat de rode knop op je stuur wel goed?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
yamahakoppel schreef:Koppeling inknijpen om te starten is enkel als hem in versnelling staat normaal moet hem zo starten als hem in neutraal staat maar als er ergens elektrisch iets mis is dan kan het zijn dat hem niet weet dat hem neutraal staat maar dan zou hem ook niet die klik geven als je probeert te starten
Maar dat hem enkel 1 maal klikt is raarZou denken slechte startmotor of slecht contact van uw batterij kabels
Om slechte massa uit te sluiten kun je bv. Een draad van uw - klem aan batterij naar uw bevestigen van uw startmotor tegen de moter leggen zodat je al goede massa hebt
Wat ik ooit met mijn warrior heb gehad was olie in de startmotor waardoor deze ook niet meer ging was een dichting kapot ik heb toen startmotor gereinigd vanbinnen maar door het olielek ging hem enkel dagen later weer niet meer heb toen een nieuwe dichting in de startmotor gestoken
maar je zegt als je de start relais door verbind de 2 grote aansluitingen dan gaat hem wel dus zit het in de startrelais of de sturing er vanRaar dat hij enkel 1 klikt geeft word dus toch aangestuurd
Zal eens een bij een dealer moeten gaan halen en proberen.
Zal ook eens kabels bijleggen...
Knop staat juist en heb ook 3 stuurschakelaars geprobeerdJason McCoy schreef:Staat de rode knop op je stuur wel goed?
-
- Quadracer
de startmotor werkte toch? dan kan het toch alleen maar ergens slecht elektrisch contact/defect zijn..?
Yamaha Raptor 660R!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Idd, is een kwestie van doormeten lijkt me
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadrider
http://www.moddedraptor.com/library/rap ... manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie vanaf blz. 292
Zie vanaf blz. 292
Raptor 660 supermotard