okee cva , sorry ik weet totaal niet hoe je met deze site overweg moet daarom de 2 topic,s sorry daarvoor ,
ik heb me aangemeld op deze saite omdat ik dacht dat dat mij mischien kon helpen
kazuma rijd niet meer waneer ik gas heef
-
- Toeschouwer
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: kazuma rijd niet meer waneer ik gas heef
Dat er niemand is is niet zozeer t probleem maar t feit dat niemand een Kazuma heeft dat is denk ik je probleem
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Toeschouwer
oke ik weet hoe ik het moet uitleggen : mijn koppeling ontkoppeld totaal niet meer
er zitten nog maar net nieuwe koppelingsplaten in
maar ik heb er wel geen synthetische olie in gedaan maar gewone motorolie , ik weet niet of dat kwaad kan , kan het meschien daar aan liggen ?
er zitten nog maar net nieuwe koppelingsplaten in
maar ik heb er wel geen synthetische olie in gedaan maar gewone motorolie , ik weet niet of dat kwaad kan , kan het meschien daar aan liggen ?
Ik weet niet of een natte koppeling hebt of droog.als je een natte hebt en je hebt gewone olie gebruikt ga je nat.
Je hebt wel olie met wet clutch certificate nodig.dan zijn je nieuwe platen misschien ook weer defect.misschien zijn ze nog te redden maar betwijfel het.zitten vol met gewone olie.weggooien en nieuwe platen met de juiste olie.dan rijd hij weer.niet bezuinigen op het verkeerde.jammer van de euri. Vooropgesteld dat je een natte koppeling hebt.anders heb je de nieuwe platen verkeerd gemonteerd.let op markeringen en volgorde.
Je hebt wel olie met wet clutch certificate nodig.dan zijn je nieuwe platen misschien ook weer defect.misschien zijn ze nog te redden maar betwijfel het.zitten vol met gewone olie.weggooien en nieuwe platen met de juiste olie.dan rijd hij weer.niet bezuinigen op het verkeerde.jammer van de euri. Vooropgesteld dat je een natte koppeling hebt.anders heb je de nieuwe platen verkeerd gemonteerd.let op markeringen en volgorde.
Neem anders even contact op met de Kazuma importeur in Lunteren. Die kan je zo verder helpen
juist.dat is de beste weg.als er iemand weet wat er mis kan zijn zijn hun dat.Gerd schreef:Neem anders even contact op met de Kazuma importeur in Lunteren. Die kan je zo verder helpen