Raptor JvS
Re: Raptor JvS
Ok dan heb ik het daar verkeerd begrepen. Ze hebben idd wel uitgelezen omdat ik eerder een foutmelding erin had zitten van een temperatuur sensor, code 21 dacht ik.
Ik dacht ook dat ze hem armer hadden gezet. Altijd moeilijk te verstaan dat belgisch.
Dan hoef ik niet meer terug voor afstellingen binnenkort.
Voorste plaatje zit ook.
Db killer dr uit. Morgen demper terug monteren. Ik laat dat apparaat maar ff in de kast liggen voor als het te luidruchtig is.
Ik dacht ook dat ze hem armer hadden gezet. Altijd moeilijk te verstaan dat belgisch.
Dan hoef ik niet meer terug voor afstellingen binnenkort.
Voorste plaatje zit ook.
Db killer dr uit. Morgen demper terug monteren. Ik laat dat apparaat maar ff in de kast liggen voor als het te luidruchtig is.
Ride hard!! You only live once.......
Net ff mijn demper gemonteerd zonder die frot die er orgineel in zit.
Ik ben blij, eindelijk na drie weken het geluid weer terug wat ik eerst ook ongeveer had. Volgende week dat tipje dr in en dan komt het allemaal goed. Hij klinkt nu wat schel dat klopt. Maar mijn shirt wapperd weer als je achter die uitlaa staat. Het beest is gelukkig weer los.
Ik ben blij, eindelijk na drie weken het geluid weer terug wat ik eerst ook ongeveer had. Volgende week dat tipje dr in en dan komt het allemaal goed. Hij klinkt nu wat schel dat klopt. Maar mijn shirt wapperd weer als je achter die uitlaa staat. Het beest is gelukkig weer los.
Zo hoort dat!jvs schreef:Net ff mijn demper gemonteerd zonder die frot die er orgineel in zit.
- sanderghielen
- Toeschouwer
Haha netjes! Ben benieuwd met dat tipje
Gister met de post kwam het powertipje vanuit de states.
Mooi afgewerkt dat wel en siert je uitlaat maar of ie nu doffer klinkt, ik merk het niet zo. We laten het zo lijkt nu dat er toch een binnewerk in zit voor bij de politiecontroles.
Mooi afgewerkt dat wel en siert je uitlaat maar of ie nu doffer klinkt, ik merk het niet zo. We laten het zo lijkt nu dat er toch een binnewerk in zit voor bij de politiecontroles.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ja ik vind het ook geslaagd.
mooi man
- Jason McCoy
- Quad GOD
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
raakt de kenteken plaat de band niet als hij geheel door de vering heen is ?
Beetje lullig als je eens los komt en je bent je plaat kwijt
Beetje lullig als je eens los komt en je bent je plaat kwijt