Vandaag in Barneveld geweest en met een verkoper gepraat. Geeft ook aan dat voor mijn wensen de 700 beter is. Direct gesproken over het schroefje ter begrenzing e.d. Ben alleen het verbruik vergeten te vragen. Dit staat ook niet in het boekje.
Nu maakt het verbruik mij niet zoveel uit. Maar aangezien er geen meter op zit. Lijkt het me toch makkelijk een inschatting te hebben haha.
Vandaag ook gekeken voor stevige en grotere deuren voor in de tuin. 2 delen lijkt mij geen optie. Ik zie in het boekje van Yamaha dat de quad 1.17m breed is. Toch wel een flink apparaat haha!
Verbruik hangt sterk af van je gebruik, er zit nogal een verschil tussen rustig toeren of voluit door mul zand of modder. Ik zou het niet precies weten van een Raptor 700, maar iets van 1:10?
700 doet idd ongeveer 1 op 10 bij divers gebruik. Op een 700 zit wel een lampje die gaat branden zodra je op reserve gaat rijden en dan kun je nog ruim een pomp vinden.
Ik raad wel aan om de quad achter te verbreden want dit komt de wegliging wel zeer te goede. Als je blokken neemt kom je dan op een kleine 130 dus.
Ik zag wel dat quadwinkel op t moment bar weinig raptors te koop heeft overigens.
Waar kom je precies vandaan?
Jason McCoy schreef:700 doet idd ongeveer 1 op 10 bij divers gebruik. Op een 700 zit wel een lampje die gaat branden zodra je op reserve gaat rijden en dan kun je nog ruim een pomp vinden.
Ik raad wel aan om de quad achter te verbreden want dit komt de wegliging wel zeer te goede. Als je blokken neemt kom je dan op een kleine 130 dus.
Ik zag wel dat quadwinkel op t moment bar weinig raptors te koop heeft overigens.
Waar kom je precies vandaan?