onderhoud
Probeer deze link eens: http://216.37.204.205/Yamaha_OEM/Yamaha ... e=12&A=220 . Het is de link naar de onderdelenpagina voor de '02 Blaster. Daar kost een achterspatbord $123. Het bedrijf heet Yamaha of Troy. Ik heb er vorig jaar veel onderdelen besteld toen ik een Yamaha XT350 aan het opknappen was. Zelfs inclusief verzendkosten kom je nog veel goedkoper uit dan de prijs van je dealer .
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
Offroad ging eigenlijk nog best goed met dat ding . M'n vader heeft hem later van me overgekocht (waardoor ik m'n Banshee kon kopen) en later een Kawasaki KLE-500 gekocht (ook een allroad, maar dan iets minder offroad en iets van 25PK meer). Deze motor heb ik toen verslagen met m'n Shee . Nu heeft hij een TDM850.
Maargoed, ik dwaal af. Sorry Hans.
Ik denk dat je vanwege de omvang iets van $150 kwijt bent voor het verzenden van de achterspatborden. (kan ook veel minder zijn, het is maar een gokje). Dan is het 2,5 week tot 3 weken onderweg. Je kan ook kiezen voor een snellere manier van verzenden, maar dan ben je dus ook meer kwijt. Je bent in ieder geval een stuk goedkoper uit dan bij je dealer.
Wat je ook nog kan proberen, bedenk ik me nu, is eens vragen bij een paar Yamaha motorfietsdealers bij je in de buurt of, en tegen welke prijs, zij kunstof kunnen leveren voor je Blaster. Er bestaat een kans dat dat goedkoper is. De onderdelennummers die je daarvoor nodig hebt kun je ook vinden op Yamaha of Troy.
Maargoed, ik dwaal af. Sorry Hans.
Ik denk dat je vanwege de omvang iets van $150 kwijt bent voor het verzenden van de achterspatborden. (kan ook veel minder zijn, het is maar een gokje). Dan is het 2,5 week tot 3 weken onderweg. Je kan ook kiezen voor een snellere manier van verzenden, maar dan ben je dus ook meer kwijt. Je bent in ieder geval een stuk goedkoper uit dan bij je dealer.
Wat je ook nog kan proberen, bedenk ik me nu, is eens vragen bij een paar Yamaha motorfietsdealers bij je in de buurt of, en tegen welke prijs, zij kunstof kunnen leveren voor je Blaster. Er bestaat een kans dat dat goedkoper is. De onderdelennummers die je daarvoor nodig hebt kun je ook vinden op Yamaha of Troy.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
-
- Quadracer
- Contacteer:
waar ik me wel eens over verbaasd heb is dat ze meestal (let op meestal) alleen het gewicht meten en dat zal wel meevallen denk ik. dus voor t zelfde geld ben je heel goedkoop uit.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"