onderhoud
onderhoud
hallo,
hoeveel keer per jaar/per ... maanden zou ijk m'n quad moeten binnendoen voor onderhoud???
Vanaf 1 februari http://www.quadworld.be
groetjes
hans
BlasterPower
hoeveel keer per jaar/per ... maanden zou ijk m'n quad moeten binnendoen voor onderhoud???
Vanaf 1 februari http://www.quadworld.be
groetjes
hans
BlasterPower
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Hangt er vanaf wat je aan onderhoud wilt doen, misschien af en toe kijken of je wielen nog goed vast zitten (proberen of de moeren aangedraaid kunnen worden) en er zitten van die vet nippeltjes, even losdraaien en een beetje olie er in doen. Meer zou ik niet weten, heb niet zo veel verstand van onderhoud.
Wat is dat quadworld?
Wat is dat quadworld?
-
- Quadracer
- Contacteer:
Je moet inderdaad af en toe de vet nippeltjes na kijken maar niet losdraaien en olie erin doen maar een vetspuit erop en volpompen met dikvet verder je ketting checken op speling
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Volg gewoon de richtlijnen van je user manual en verkort de termijnen wat als je veel in blubber en dergelijke ga rijden.
Persoonlijk doe ik mijn onderhoud altijd zelf, dan doe je het op je gemak en bekijk je alles, want bij de dealers moet het soms vlug vlug gaan en laat men sommige dingen achterwege.
Wat je zelf doet, doe je meestal beter en goedkoper en al doende leert men veel. Heb geen schrik om af en toe een foutje te maken !
Persoonlijk doe ik mijn onderhoud altijd zelf, dan doe je het op je gemak en bekijk je alles, want bij de dealers moet het soms vlug vlug gaan en laat men sommige dingen achterwege.
Wat je zelf doet, doe je meestal beter en goedkoper en al doende leert men veel. Heb geen schrik om af en toe een foutje te maken !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Quadworld is een winkel in Kaulille - Belgie,
dit is een Hele grote winkel, en morgen (zaterdag) gaat deze winkel "Quadworld" open!!
Dusssss ga ik zeker eens kijken morgen. Ze zeggen dat ge in die winkel heel wat onderdelen enzo kunt krijgen
bv. een HEEEEEEEEL mooie voorbumper voor blaster, echt kei-sjiek = 45euro!!!!!!
http://www.quadworld.be
ik zal jullie iets laten weten morgen, als ik ben gaan kijken!
Ik ga ze ook vragen achter de toomey enzo...
groetjes
hans
BLASTERPOWER
dit is een Hele grote winkel, en morgen (zaterdag) gaat deze winkel "Quadworld" open!!
Dusssss ga ik zeker eens kijken morgen. Ze zeggen dat ge in die winkel heel wat onderdelen enzo kunt krijgen
bv. een HEEEEEEEEL mooie voorbumper voor blaster, echt kei-sjiek = 45euro!!!!!!
http://www.quadworld.be
ik zal jullie iets laten weten morgen, als ik ben gaan kijken!
Ik ga ze ook vragen achter de toomey enzo...
groetjes
hans
BLASTERPOWER
DQT Racing Team
ga maar eens kijken op m'n site onder "Afbeeldingen" en dan "Nieuwe foto's"
site -> http://groups.msn.com/quadsport/
Hans
site -> http://groups.msn.com/quadsport/
Hans
DQT Racing Team
onderhoud
jaaaa, hoe kom ik daaraan
ik ben, toen het nog -5 was ofzo, op m'n zij gegaan en de quad is op de slijkplaat terecht gekomen!! En als het koud is, scheuren en barsten je slijkplaten SNELLER!!!
Maar ik heb al prijs gevraagt voor een volledige set slijkplaten (dus alles wat blauw is) omdat de slijkplaten enzo gevernist zijn, en dat is lelijk als je alleen de achterste vervangt!!
De set kost ongeveer 518euro!!! Dus alles wat plastiek is!
Maar zouden ze die ook in een andere kleur hebben? voor een blaster van 2002? Bv. die nieuwe kleuren, zwart-rood! t zou wel sjiek zijn als ik die zou kunnen krijgen.
groetjes
hans
ik ben, toen het nog -5 was ofzo, op m'n zij gegaan en de quad is op de slijkplaat terecht gekomen!! En als het koud is, scheuren en barsten je slijkplaten SNELLER!!!
Maar ik heb al prijs gevraagt voor een volledige set slijkplaten (dus alles wat blauw is) omdat de slijkplaten enzo gevernist zijn, en dat is lelijk als je alleen de achterste vervangt!!
De set kost ongeveer 518euro!!! Dus alles wat plastiek is!
Maar zouden ze die ook in een andere kleur hebben? voor een blaster van 2002? Bv. die nieuwe kleuren, zwart-rood! t zou wel sjiek zijn als ik die zou kunnen krijgen.
groetjes
hans
DQT Racing Team
onderhoud
dat is mijn blaster niet hé!!!!
ik heb een blaster van 2002 (het oud model)
kijk maar bij afbeeldingen => de laatste map, waarbij staat: "foto's van mijn blaster van 2002"
Die andere blaster (model 2003) is van een vriend
ik weet ook dat het dan niet uitkomt, maar wat ik bedoel: Zouden er ook de nieuwe kleuren zijn voor op een blaster van het oud model???
groetjes
hans
PS: WAT VINDT JE VAN DE SITE????
ik heb een blaster van 2002 (het oud model)
kijk maar bij afbeeldingen => de laatste map, waarbij staat: "foto's van mijn blaster van 2002"
Die andere blaster (model 2003) is van een vriend
ik weet ook dat het dan niet uitkomt, maar wat ik bedoel: Zouden er ook de nieuwe kleuren zijn voor op een blaster van het oud model???
groetjes
hans
PS: WAT VINDT JE VAN DE SITE????
DQT Racing Team
-
- Quadracer
- Contacteer:
leuke site ik was er al eens geweest en me ingeschreven maar daar heb ik nooit meer wat van gehoord Als je naar rockymountain atv gaat. Staat bij bestellingen op de site hier kan je mayer plastik bestellen dit is er in diverse kleuren maar niet in zwart rood denk ik of je moet ze zelf kombineren als dat kan moet je zelf ff kijken.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."