PK WINST MET UITLAAT EN FILTER???

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

Sg6 schreef:ik heb uitlaat en filtermod gekocht toen ik uit rodage was, mijn maat stond volledig standaard. topsnelheid van beiden was gelijk ik haalde hem nie in en hij mij niet waren allebei op zelfde hoogte. Topsnelheid wordt nie verhoogd.
als je juist JET normaal wel... mun warrior met filter mod en rino uitlaat ging 120 ipv 105 :o

grtzzzzzzzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

idd wat sg6 zegt klopt, ik heb veel tegen teunie gedragt met m'n ex suzuki, in optrekken trok ik iets weg en die afstand bleef behouden doordat de snelheden gelijk waren.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

Hanzie schreef:idd wat sg6 zegt klopt, ik heb veel tegen teunie gedragt met m'n ex suzuki, in optrekken trok ik iets weg en die afstand bleef behouden doordat de snelheden gelijk waren.
vaag mijn ging harder :lol: :lol:

grtzzzzzzz
BERT'S RACING SHOP

Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

banshee--lover schreef:
Sg6 schreef:ik heb uitlaat en filtermod gekocht toen ik uit rodage was, mijn maat stond volledig standaard. topsnelheid van beiden was gelijk ik haalde hem nie in en hij mij niet waren allebei op zelfde hoogte. Topsnelheid wordt nie verhoogd.
als je juist JET normaal wel... mun warrior met filter mod en rino uitlaat ging 120 ipv 105 :o

grtzzzzzzzz
mijne heeft op testbank gestaan :wink: dus zal em wel juist gejet staan
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

Sg6 schreef:
banshee--lover schreef:

grtzzzzzzzz
mijne heeft op testbank gestaan :wink: dus zal em wel juist gejet staan
ha ja... kzeg het net kvind het vaag... mijne ging harder :lol:
BERT'S RACING SHOP

Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

moest het niets uithalen voor wat steek je het dan? het is toch logisch dat als je een andere filter en uitlaat steekt en daabij rejet dat je harder gaat? voorwat doe je het anders. Tgaat hier weal over warriors en tis allemaal van da haalt niks uit en da heeft geen nut en blablabla. Het haalt wel uit :roll:
greetz
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

Robby schreef:moest het niets uithalen voor wat steek je het dan? het is toch logisch dat als je een andere filter en uitlaat steekt en daabij rejet dat je harder gaat? voorwat doe je het anders. Tgaat hier weal over warriors en tis allemaal van da haalt niks uit en da heeft geen nut en blablabla. Het haalt wel uit :roll:
greetz
Het haalt zeker uit maar niet in snelheid alleen in trekkracht
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

haja vergeet ook niet, het 350blok word enorm tam gehouden door de standaard spullen die erop steken, daarintegen heeft de z al meer toeren en dergelijke. dus kun je eigenlijk niet echt vergelijken. kga nu een rare vergelijking maken, maar omdat het over een 2-takt gaat, maar de blaster is ook enorm gedempt, standaard ist ni meer als ne 50cc als em draaid en steekt daar is een ander pijpke op, kweet wel dat je 2 en 4takt niet mag vergelijken, maar de blokken zijn even oud en worden even tam gehouden.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

en gewoon door men doma demper erop te steken ging ik 5km per uur harder en trok ik harder, is gewoon omdat je blok sneller in toeren gaat (met gevolg harder trekken) en sneller dus in hogere toeren zit (met gevolg harder rijden)
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Een warrior heeft niet echt een hoogstaand blok, het is een vrij bejaard blok en ik ben bang dat er dus niet veel uit te halen is.

Tuurlijk zal pijp en filter + goede jetting wel wat uithalen, je zult meer trekkracht krijgen.

Top kan iets hoger worden als de standaarddemper hem niet tot het volledige toerental door laat trekken en de nieuwe demper wel.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Robby schreef:en gewoon door men doma demper erop te steken ging ik 5km per uur harder en trok ik harder, is gewoon omdat je blok sneller in toeren gaat (met gevolg harder trekken) en sneller dus in hogere toeren zit (met gevolg harder rijden)
Je redenatie klopt van geen kant man :roll: Als je sneller in hoge toeren komt ga je harder rijden, nee dan trek je sneller op. Als je meer toeren maakt dan zou je harder kunnen gaan rijden, maar dit hoeft ook niet altijd.
ronnieb
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ronnieb »

Je redenatie klopt van geen kant man Als je sneller in hoge toeren komt ga je harder rijden, nee dan trek je sneller op. Als je meer toeren maakt dan zou je harder kunnen gaan rijden, maar dit hoeft ook niet altijd.
En zo is het maar net..
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

leer lezen => gevolg door de uitlaat is meer toeren en meer trekkracht met nadruk op EN doordat je sneller in hogere toeren gaat en daar kunt in blijven omdat je meer kracht hebt rijd je sneller. of is dit chinees?
Laatst gewijzigd door Robby op wo 27 apr, 2005 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Robby schreef:leer lezen => gevolg door de uitlaat is meer toeren en meer trekkracht met nadruk op EN
Er staat dat ie sneller in hogere toeren komt en dat betekend helemaal niet dat je dan harder gaat, en met meer trekkracht hoef je ook niet harder te gaan. Zoals Sg6 al gezegd heeft. Oftewel leer eens zinnen maken als je iets duidelijk wil maken.
rippeke
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door rippeke »

haha

al dien ambras voor nen uitlaat
of ja nee uitlaat EN filter :?

Is dit gene mooi moment om de discussie stil te leggen en te besluiten met de woorden dat je quad beter gaat met een uitlaat en filter en msh wel het overwegen waard is.

:D grtz :D
Plaats reactie