Remklauw losgeraakt...
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
hey patje, je fotos zijn mij nogal onduidelijk, maar vanwaar ben je,misschien wilt iemand van het forum wel ff komen zien. waar je ook moet op letten is dat je schijf niet krom is, meestal als de klauw gaat vliegen krijgt alles een enorme wrong, ik hebbet ook is voorgehad. Is nogal moeilijk om uit te leggen dussja...
-
Vincenzo
- Quad Expert

oef ik dacht dat het aan mij lagRobby schreef:hey patje, je fotos zijn mij nogal onduidelijk, maar vanwaar ben je,misschien wilt iemand van het forum wel ff komen zien. waar je ook moet op letten is dat je schijf niet krom is, meestal als de klauw gaat vliegen krijgt alles een enorme wrong, ik hebbet ook is voorgehad. Is nogal moeilijk om uit te leggen dussja...
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt, vermits patje geen foto's heeft gepost...Robby schreef:hey patje, je fotos zijn mij nogal onduidelijk, maar vanwaar ben je,misschien wilt iemand van het forum wel ff komen zien. waar je ook moet op letten is dat je schijf niet krom is, meestal als de klauw gaat vliegen krijgt alles een enorme wrong, ik hebbet ook is voorgehad. Is nogal moeilijk om uit te leggen dussja...
Ik woon in Schilde (Antwerpen), maar vandaag ben ik ook een remblokje verloren dus misschien is het beter dat ik gewoon een nieuwe remklauw koop...
Stel je voor dat ik ongeveer weet waar en hoe hij er terug opmoet, wat voor schroeven moet ik dan gebruiken? Ze moeten kunnen verschuiven, omdat je ze aan één van de remblokjes vasthecht...Robby schreef:remklauw kost bommen geld hoor, haal em er ff af en laat hem gewoon in orde zetten bij iemand die er wat van kent, die zal ook zien of de schijf recht is. Tis niet echt moeilijk werk, maar je moet het is gezien hebben voor je dat zelf kunt snap je.
greetz