Distributieketting vervangen (met foto instructies)
-
- Quad Expert
Voor de zekerheid.
Die statorboutjes schijnen bij sommigen los zitten. Wat wel opvalt is dat als dit dan al het geval is, het blijkbaar meestal bij mensen met hotcams erin is.
Dit zijn de boutjes die bij het starten van de quad belast worden.
Tis maar om deze topic zo volledig mogelijk te maken, en elk probleem dat ooit in de geschiedenis van de Z is voorgekomen te voorzien.
Die statorboutjes schijnen bij sommigen los zitten. Wat wel opvalt is dat als dit dan al het geval is, het blijkbaar meestal bij mensen met hotcams erin is.
Dit zijn de boutjes die bij het starten van de quad belast worden.
Tis maar om deze topic zo volledig mogelijk te maken, en elk probleem dat ooit in de geschiedenis van de Z is voorgekomen te voorzien.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quad Expert
zou het niet helpen als je alles op video zou opnemen?
Of heel veel foto's trekken?
En een handboek bij de hand?
Denk eraan: als je hem zelf niet meer in elkaar krijgt nadien, dat er hoogstwaarschijnlijk wel iemand zal kunnen helpen.
Met die intentie probeer ik ook zoveel mogelijk alles zelf te doen. Het geeft me een gerust gevoel.
Denk eraan: als je hem zelf niet meer in elkaar krijgt nadien, dat er hoogstwaarschijnlijk wel iemand zal kunnen helpen.
Met die intentie probeer ik ook zoveel mogelijk alles zelf te doen. Het geeft me een gerust gevoel.
White LTZ-450 - powered by MSD -
De overschot van de boutjes kan je verkopen dan heb je wist met het zelf te doen
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Quadracer
Is waar Fre, maar als je hem in elkaar hebt en er komt 1 boutje los is het miserie........daar ben ik altijd bang voor.Fré schreef:zou het niet helpen als je alles op video zou opnemen?
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"