Vebeterde versie van Pro Design kill switch door Pro Armor

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

kweet ni waarom maar deze is mooier! :)
en goedkoper!!
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Deze versie bestaat toch al langer hoor ! Maar dat was wel een ander merk, en ook wat duurder
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

maar wat is eigenlijk het nut van zo een kill swith. als je valt dan stopt uw motor of zo maar als je valt laat jetoch je embrayage los waardoorhij ook gaat stilvallen??
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Toine
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Toine »

Je kan ook zo ongelukkig ten val komen dat je het gas blijft openduwen, dan is zo'n killswitch wel handig.

In den tijd met mijn 50cc'ke zo is gevallen en da was toch ff paniek :roll:
When going gets tough, the tough get going
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

Sebastien schreef:maar wat is eigenlijk het nut van zo een kill swith. als je valt dan stopt uw motor of zo maar als je valt laat jetoch je embrayage los waardoorhij ook gaat stilvallen??
ik rij onder het rijde toch ni met mn koppeling hoor, op zware banen wel en op heeeel sommige harde banen, maar enkel maar achter de bocht. Dus als ik val heb ik ni mijn koppeling ingenepen en as em dan op zn vier wiele terecht komt zit em nog in zn snelheid en bolt die gewoon verder in zijn toeren terwijl als ge de dodemanskop gebruikt en da wordt uitgetrokke dan valt de quad stil en neemt de snelheid helemaal af...
Is wel een verschil, toch bij mij en geloof ben al paar keer ferm over de kop gegaan en zelf valpartije gezien waar de we blij ware da die dodemanskop erop sta...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

Vyrena schreef:Wij maken er gewoon een trekbandje aan in de vorm van een lus zodat je aan die lus hoeft te trekken en hij staat al ''open''
doen wij ook, doen vele, zeker die meedoen aan endurances met Le Mans start. Een "brieteke" eraan, vinger erin, en hup open trekken :lol:
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

dus als je valt gaat dienen "pin" eruit en valt hij stil maar hij gaat toch nog verder rijden of remt hij direct af
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

hij bolt verder as em ni op zijne kant ofzo terecht komt, das normaal eh, daar zit nog snelheid in. Dast zelfde als ge op een skateboard sta (rare vergelijking ma komt overeen) en ge duwt u af en dan stopt ge, dan bolt ge ok nog verder eh.
Maar bij de quad as ge valt zal em minder snel bolle omda door die dodemanskop de motor afslaat...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

ja nu begrijp ik het bedankt
Toine
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Toine »

Is zelfde pricipe als op powerboats, zodiacs, jetski's, ...

Als ge eraf/eruit valt, activeert ge de dodemansknop en valt de motor stil. Hij blijft dan wel nog effe verderdobberen, maar vaart niet langer door.
When going gets tough, the tough get going
Plaats reactie