Geplaatst: vr 22 jul, 2005 11:01
Zou wel een hoop ontwikkelingskosten schelen als ze een bestaand blok nemen en als ze die dingen in massa productie gooien zal de prijs ook wel goed zijn.
Dit hebben ze nog nooit gedaan bij Yamaha dus ik denk niet dat ze dat dit keer wel zullen doen...Frank MB schreef:Misschien komt er wel een 250 viertakt in maar dan zeker niet een uit een solo. Dit zou te duur worden. Ik denk dat ze voor de blaster en banshee gewoon nieuwe blokken maken.
In de blaster zal wel iets van een ttr blok in komen denk ik zo. Maar ze ontwerpen wel meer blokken dus nu misschien ook voor quads, het is in amerika wel heel populair dus het zou mij niets verbazen.Teunie schreef:Dit hebben ze nog nooit gedaan bij Yamaha dus ik denk niet dat ze dat dit keer wel zullen doen...Frank MB schreef:Misschien komt er wel een 250 viertakt in maar dan zeker niet een uit een solo. Dit zou te duur worden. Ik denk dat ze voor de blaster en banshee gewoon nieuwe blokken maken.
wat een bijzondere uitspraak als je bedenkt dat ale quadblokken haast uit een bestaande solo komenFrank MB schreef:Misschien komt er wel een 250 viertakt in maar dan zeker niet een uit een solo. Dit zou te duur worden. Ik denk dat ze voor de blaster en banshee gewoon nieuwe blokken maken.
Maja een 250 biertakt heeft 40 pk aant achterwiel en een blaster van nu iets van 18. En het blok van zo'n viertakt is evenduur als de blaster en je moet de zuiger vaak vervangen etc, dus veel onderhoud. En als ze de blaster voor een breed publiek willen houden dan doen ze dat blok er niet in maar bijvoorbeeld een van een ttr die een stuk minder onderhoud vragen.Rik350 schreef:wat een bijzondere uitspraak als je bedenkt dat ale quadblokken haast uit een bestaande solo komenFrank MB schreef:Misschien komt er wel een 250 viertakt in maar dan zeker niet een uit een solo. Dit zou te duur worden. Ik denk dat ze voor de blaster en banshee gewoon nieuwe blokken maken.
heheFrank MB schreef:Maja een 250 biertakt heeft 40 pk aant achterwiel en een blaster van nu iets van 18. En het blok van zo'n viertakt is evenduur als de blaster en je moet de zuiger vaak vervangen etc, dus veel onderhoud. En als ze de blaster voor een breed publiek willen houden dan doen ze dat blok er niet in maar bijvoorbeeld een van een ttr die een stuk minder onderhoud vragen.Rik350 schreef:wat een bijzondere uitspraak als je bedenkt dat ale quadblokken haast uit een bestaande solo komenFrank MB schreef:Misschien komt er wel een 250 viertakt in maar dan zeker niet een uit een solo. Dit zou te duur worden. Ik denk dat ze voor de blaster en banshee gewoon nieuwe blokken maken.
hebben ze je gezegt met of zonder papieren?Banshee-Boy schreef:in 2006 worde de blaster weer verkocht hebbe ze mijn gezegt