No Limit YFZ schreef:Ik heb mij laten zeggen dat de Blasters niet meer zullen verkocht en/of nieuw gehomologeerd worden ?
Is dat zo ?
ik heb vorig jaar vernomen dat ze geen enkele quad meer zullen homologeren zeggen en doen is een groot verschil
ik zou zeggen afwachten en dan zien we wel
Het is een punt dat vroeg of laat de 2T er zouden vantussen geraken.
Wellicht zullen ze door het niet homologeren de eerste stap zetten naar een uitdoofbeleid.
In Amerika gaat 2t bijna helemaal in de ban vandaar dat de blaster waarschijnlijk niet meer gemaakt gaat worden op crossbanen mag het nog wel geloof ik maar ze rijden daar het meeste trail en in natuurgebieden wordt het vet uit den boze 2t is dus commercieel niet meer aantrekkelijk. Zal wel een licht 4taktje voor in de plaats moeten komen met een beetje crosscapaciteitein soort barossa achtig blokje misschien.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Er is toch al een 4t 250 solo van yamaha? nou ik denk dat blok in een danwel aangepast frame vd blaster zoiets moet er toch wel komen ze willen waarschijnlijk toch de hele markt dekken van beginner tot crosser tot 4x4 rijder.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Misschien komt er wel een 250 viertakt in maar dan zeker niet een uit een solo. Dit zou te duur worden. Ik denk dat ze voor de blaster en banshee gewoon nieuwe blokken maken.