Ik vermoed van wel, aan zijn dubbele uitlaat, Ohlins, stickerset, ... te zien...Sook schreef:@ banshee lover, ben jij dat op de eerste (bovenste) foto van deze topic?
foto's endurance oostrozebeke 14aug.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
nr 52 mee zijn lang haar daz oede miere zeker ge zietetbennyn schreef:neen, je hebt het verkeerd op.Sg6 schreef:die met die rode gasgas is da gene gast van rond de 18 ofzo die ermee rijdt?? Reed hij voordien niet met een kfx400??
Dat is swatten, begin de 30 jaar en reed ervoor met een blauwe gasgas
grtzzzzzz
moh, dan rijdt er waarschijnlijk nog ene met een rode gasgas ofzo dien is ook veel in komen pracktisch ieder weekend. Stond zelfs een keer naast de camper van nico toen jullie het voorval gehad hebben met da olievatje.bennyn schreef:neen, je hebt het verkeerd op.Sg6 schreef:die met die rode gasgas is da gene gast van rond de 18 ofzo die ermee rijdt?? Reed hij voordien niet met een kfx400??
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
dat is sunny die in de mclb rijdt !Sg6 schreef:moh, dan rijdt er waarschijnlijk nog ene met een rode gasgas ofzo dien is ook veel in komen pracktisch ieder weekend. Stond zelfs een keer naast de camper van nico toen jullie het voorval gehad hebben met da olievatje.bennyn schreef:neen, je hebt het verkeerd op.Sg6 schreef:die met die rode gasgas is da gene gast van rond de 18 ofzo die ermee rijdt?? Reed hij voordien niet met een kfx400??
grtzzzz
HEY HOI JUP AL HOIbanshee--lover schreef:ff het verhaal van renè en ik schrijven niet te gelove maar we hebbe massaaaal problemen gehad !!
dus smorgens toegekomen rustig alles beginne klaar maken !
de training was dus regel recht VETTIG dat kunne medepiloten wss bevestigen! renè en ik gingen samen trainen ik achter renè aan... maar heb aarde mogen bijten !
1ste reeks dus lotje trekken.... nr 15 super slechtdus pas op 2de rije mogen starten.. om niet teveel aarde te moeten bijten dus achter een warrior gaan staan.. beter niet gedaan want heb daardoor beetje start gemist !
maar algoed na 2 ronden zat ik al 2de ! ik zal alleen maar een rood achterste van een gas gas dat kan niet hè.. dus die na paar ronden ook voorbij gegaan! ik heb de eerste 45 min gereden !
dan heeft yamaha-king verder gereden met mijn quad wegens problemen met zijn eigen VLS ontsteking's troubles !
yamaha-king heeft na 5 jaar trg met een duimgas moete rijden ge kunt u inbeelden u gemakkelijk dat is.. dan nog met een quad dat hij niet kent dus... het ging niet zo vlotjes ...
de laatste 15 min trg overgenomen van renè omdat hij ook moe werd door de niet gekende quad die eigenlijk slecht geregeld stond !
dan heb ik trg het team naar de 2de stek gereden door de nr 52 voorbij te gaan ! zonder dat ik wist dat hij 2de lag... dusja !
over de middag proberen de VLS te herstellen.. is half gelukt
hij reedt trg maar heeft maar 20 min gereden.. dan hadden we vastloper
2de reeks mocht je plaatsten kiezen volgens finish vorige reeks
dus mij mooi gezet.. en klaar voor de start ! tegen alle verwachtigen in !
HOLESHOT !! ik ben dan zo 20 min voor de neus van bennyn blijven hangen tot ik hem gewoon heb laten rijdne... die zijn toch gene partij voor mij ! die gasten gaan dus PDV rijdne...
dan paar keer gewisseld met yamaha-king en nog's zijn quad in gezet..
na 10 min stond hij op het einde v/d recht lijn met een vastloper dus heeft van daar tot aan de start met een vestje gelopen !! die was dus doodop niet meer in staat voor te rijden ... 35 min te gaan ik heb nog doodop verder mijn rondjes gereden tot er nog'n laatste keer van mij werd overgenomen !
uiteindelijk op 5 ronden geëindigt van de 1ste ! met 114 ronden !
goed voor een 3de plaats
hierzo mijn eerst enduro beleving !
uitdagend , vermoeiend maar toch zeer fijn
@ bennyn.. dit was mijn eerste competitie wedstrijd
grtzzzzzzzzzzz
b anshee lover was het jou niet opgevallen dat in het begin gewoon achter jou bleef rijden .
Want dat was mijn bedoeling om achter jou te blijven
swatten kei-art
-
- Quadrunner
- Contacteer:
aah is da sunny?? hij reedt voordien met kawa en is afkomstig van eeuhmbanshee--lover schreef:dat is sunny die in de mclb rijdt !Sg6 schreef:moh, dan rijdt er waarschijnlijk nog ene met een rode gasgas ofzo dien is ook veel in komen pracktisch ieder weekend. Stond zelfs een keer naast de camper van nico toen jullie het voorval gehad hebben met da olievatje.bennyn schreef: neen, je hebt het verkeerd op.
grtzzzz
alleszins aan de kanten van roeselare ofzo.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad Expert
- Contacteer:
hij staat het zelfde als die van nikolas dacht eerst dat hij het wasoede miere schreef:quote: nr 52 mee zijn lang haar daz oede miere zeker ge zietet
helaba, een beetje respect hé voor uw bejaarde medemens!!!
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quadracer
ja.. die zijn super goed !doubletracing schreef:het viel wel hard op hoe die veren op de witte yfz zijn werk deden in de putten ten opzichte van de anderen
het waren ook elka's zeker?
mijn ohlins moet ik volledig hard aan draaien om er niet door te gaan bij het springen ! maar dan zijn ze K*T voor de putten...
grtzzzz