foto's endurance oostrozebeke 14aug.

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
doubletracing
Quadracer
Quadracer

foto's endurance oostrozebeke 14aug.

Bericht door doubletracing »

mijn quad was nog niet af dus heb zelf niet kunnen deelnemen maar ben wel gaan kijken en paar fotokes genomen .kga de mooiste posten,iemand dat een foto wilt dat heeft gereden mag anders eens vragen en kijk wel of ik hem heb ofniet.wat me opviel is dat de banshee van bansheelover en yamaha king echt goed en snel over het parcours vlogen.ook de witte yfz nr.52 ging zeer goed.denk dat het iemand van head first racing moet geweest zijn.parcours was echt mooi aangelegd en heb spijt dat ik niet meegedaan heb.hopelijk volgend jaar word het opnieuw georganiseerd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

ik had het allemaal nog wel is willen zien als mijn vls was heel gebleven
maar jah word niet allemaal betrouwbaarder he als met het blok getest word

na 5 jaat zo in eens met duim gas moeten rijden enzo das niet makkeleuk hoor
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

die 52 das No Limits van het forum als ik mij niet vergis
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

nee het is'n quad die gelijkaardig is opgebouwd !

nolimit heeft grijze plastic!!

grtzzzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
bennyn
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door bennyn »

[quote="banshee--lover"]nee het is'n quad die gelijkaardig is opgebouwd !

nolimit heeft grijze plastic!!

banshee lover,
rij jij competitie? Jij ging loeihard gisteren. Om zo te rijden met een banshee,ferm :wink:
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

Ja mijn pa is ook weesten kijken, hij zei dat Banshee lover er ferm tegen aan ging

Je bent er wel klaar voor denk ik Banshee lover, je doet dat goed...

Leer wel eens wat beschermingskledij dragen, zoals je nu bezig bent is levensgevaarlijk :x
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

ik heb alles !!

buiten een body protector !!

grtzzzzzzz
BERT'S RACING SHOP

Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

ff het verhaal van renè en ik schrijven :P niet te gelove maar we hebbe massaaaal problemen gehad !!

dus smorgens toegekomen rustig alles beginne klaar maken !

de training was dus regel recht VETTIG dat kunne medepiloten wss bevestigen! renè en ik gingen samen trainen ik achter renè aan... maar heb aarde mogen bijten :D !

1ste reeks dus lotje trekken.... nr 15 :roll: super slechtdus pas op 2de rije mogen starten.. om niet teveel aarde te moeten bijten dus achter een warrior gaan staan.. beter niet gedaan want heb daardoor beetje start gemist !

maar algoed na 2 ronden zat ik al 2de ! ik zal alleen maar een rood achterste van een gas gas :twisted: dat kan niet hè.. dus die na paar ronden ook voorbij gegaan! ik heb de eerste 45 min gereden !

dan heeft yamaha-king verder gereden met mijn quad wegens problemen met zijn eigen VLS ontsteking's troubles :cry: !

yamaha-king heeft na 5 jaar trg met een duimgas moete rijden :shock: ge kunt u inbeelden u gemakkelijk dat is.. dan nog met een quad dat hij niet kent dus... het ging niet zo vlotjes ...

de laatste 15 min trg overgenomen van renè omdat hij ook moe werd door de niet gekende quad die eigenlijk slecht geregeld stond !
dan heb ik trg het team naar de 2de stek gereden door de nr 52 voorbij te gaan ! zonder dat ik wist dat hij 2de lag... dusja !

over de middag proberen de VLS te herstellen.. is half gelukt
hij reedt trg maar heeft maar 20 min gereden.. dan hadden we vastloper :evil:

2de reeks mocht je plaatsten kiezen volgens finish vorige reeks
dus mij mooi gezet.. en klaar voor de start ! tegen alle verwachtigen in !
HOLESHOT 8) !! ik ben dan zo 20 min voor de neus van bennyn blijven hangen :lol: tot ik hem gewoon heb laten rijdne... die zijn toch gene partij voor mij ! die gasten gaan dus PDV rijdne... :o
dan paar keer gewisseld met yamaha-king en nog's zijn quad in gezet..
na 10 min stond hij op het einde v/d recht lijn met een vastloper dus heeft van daar tot aan de start met een vestje gelopen !! die was dus doodop niet meer in staat voor te rijden ... 35 min te gaan :shock: ik heb nog doodop verder mijn rondjes gereden tot er nog'n laatste keer van mij werd overgenomen !

uiteindelijk op 5 ronden geëindigt van de 1ste ! met 114 ronden !
goed voor een 3de plaats :o :o :)

hierzo mijn eerst enduro beleving !
uitdagend , vermoeiend maar toch zeer fijn 8) 8)

@ bennyn.. dit was mijn eerste competitie wedstrijd :wink:

grtzzzzzzzzzzz
BERT'S RACING SHOP

yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

jep het was zwaar afzien op de banchee is allemaal effe wat teklein heb ook loe erge rug pijn nu en me armen doen zeer waar ik anders geen last van heb
de banshee liep wel lekker hard hoor!!!!

banshee lover en ik zullen vaker wat samen gaan rijden maar dan zal ik wel met iets anders aan de start staan en anders heb ik de onderdelen voortaan bij

mijn blok had nog geen 60 minuten gelopen wil had hem net in elkaar
vanavond er onder uit halen en tereug naar vls brengen en zulen ze hem weer is effe na gaan kijken.
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

en kan je vertellen van achter het parcour tereug rennen is zwaarder dan 30 minuten crossen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

:o ik weet het jong ! 8) je hebt u beste gedaan maar zo'n pech kunne we niet voorzien !!

grtzzzzzzzzzz
BERT'S RACING SHOP

yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

volgende enduro better he zullen er nog wel veel meer volgen

en zal best nog wel eens voorkomen dat die van jouw kapot gaat en dat je dan op die van mij moet en dat maakt ook allemaal niet uit

daarvoor ben je een team samen he
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

kijk hier eens 8) nr 1 nr 2 en nr 3 ziet hè

ik ben op die foto nr 1 in de stand ! de rode gasgas op achter grond nr2 en die YFZ nr 52 was nr 3 op dat moment ! goeie foto :lol: :lol:

Afbeelding

grtzzzzzzzzzz
BERT'S RACING SHOP

bennyn
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door bennyn »

banshee--lover schreef:ff het verhaal van renè en ik schrijven :P niet te gelove maar we hebbe massaaaal problemen gehad !!

dus smorgens toegekomen rustig alles beginne klaar maken !

de training was dus regel recht VETTIG dat kunne medepiloten wss bevestigen! renè en ik gingen samen trainen ik achter renè aan... maar heb aarde mogen bijten :D !

1ste reeks dus lotje trekken.... nr 15 :roll: super slechtdus pas op 2de rije mogen starten.. om niet teveel aarde te moeten bijten dus achter een warrior gaan staan.. beter niet gedaan want heb daardoor beetje start gemist !

maar algoed na 2 ronden zat ik al 2de ! ik zal alleen maar een rood achterste van een gas gas :twisted: dat kan niet hè.. dus die na paar ronden ook voorbij gegaan! ik heb de eerste 45 min gereden !

dan heeft yamaha-king verder gereden met mijn quad wegens problemen met zijn eigen VLS ontsteking's troubles :cry: !

yamaha-king heeft na 5 jaar trg met een duimgas moete rijden :shock: ge kunt u inbeelden u gemakkelijk dat is.. dan nog met een quad dat hij niet kent dus... het ging niet zo vlotjes ...

de laatste 15 min trg overgenomen van renè omdat hij ook moe werd door de niet gekende quad die eigenlijk slecht geregeld stond !
dan heb ik trg het team naar de 2de stek gereden door de nr 52 voorbij te gaan ! zonder dat ik wist dat hij 2de lag... dusja !

over de middag proberen de VLS te herstellen.. is half gelukt
hij reedt trg maar heeft maar 20 min gereden.. dan hadden we vastloper :evil:

2de reeks mocht je plaatsten kiezen volgens finish vorige reeks
dus mij mooi gezet.. en klaar voor de start ! tegen alle verwachtigen in !
HOLESHOT 8) !! ik ben dan zo 20 min voor de neus van bennyn blijven hangen :lol: tot ik hem gewoon heb laten rijdne... die zijn toch gene partij voor mij ! die gasten gaan dus PDV rijdne... :o
dan paar keer gewisseld met yamaha-king en nog's zijn quad in gezet..
na 10 min stond hij op het einde v/d recht lijn met een vastloper dus heeft van daar tot aan de start met een vestje gelopen !! die was dus doodop niet meer in staat voor te rijden ... 35 min te gaan :shock: ik heb nog doodop verder mijn rondjes gereden tot er nog'n laatste keer van mij werd overgenomen !

uiteindelijk op 5 ronden geëindigt van de 1ste ! met 114 ronden !
goed voor een 3de plaats :o :o :)

hierzo mijn eerst enduro beleving !
uitdagend , vermoeiend maar toch zeer fijn 8) 8)

@ bennyn.. dit was mijn eerste competitie wedstrijd :wink:

grtzzzzzzzzzzz

jullie hebben idd geen geluk gehad zo te horen.
Maar ja, dat is endurance rijden natuurlijk.
Alleen spijtig van het prijskaartje die er altijd aan vasthangt als je miserie hebt.
Maar ook wij hadden niet alle geluk.
De dag ervoor zijn zowel de rode gasgas van swatten als de witte yfz kapot gedraaid.
Zaterdagavond om 20u hebben ze de motor eruit gehaald en een nieuwe gemonteerd. Toen had swatten zijn eigen gasgas alweer aan de praat gekregen. Was nachtwerk voor onze mannen(alweer). Gelukkig hebben we zeer goede mecano's zoals geert goethals(oede miere) en swatten.
dankzij hen hebben we daar gisteren kunnen rijden en de overwinning kunnen meebrengen naar huis.
Daarom muchos gracias aan geert,swatten,dimi en nico en draag ik de overwinning op aan jullie.

@banshee lover, dikke proficiat. je hebt supersterk gereden
Sook
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Sook »

@ banshee lover, ben jij dat op de eerste (bovenste) foto van deze topic?
Laatst gewijzigd door Sook op ma 15 aug, 2005 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
SUZUKI LTR 450!
Plaats reactie