Tot nu toe nog niet, dus ik ga hem niet aan €3300 kopen, als de minimumprijs €2500 is ofzo... Mijn moeder heeft al gevraagd wat het bouwjaar en de minimumprijs is, dus dat zal wel lukken...
Alfredo schreef:Tot nu toe nog niet, dus ik ga hem niet aan €3300 kopen, als de minimumprijs €2500 is ofzo... Mijn moeder heeft al gevraagd wat het bouwjaar en de minimumprijs is, dus dat zal wel lukken...
David, kfx 700 schreef:Dan moet je weten hoe oud hij is
en in welke staat hij is, op de foto's ziet hij er goed uit, maar dat zegt nog niet genoeg
De verkoper zegt dat hij van '88 is. Stel nu dat hij in orde is, niet als een nieuwe quad natuurlijk, maar wel goed onderhouden. Wat zou een dealer er voor geven?
er zit een cr250 blok in geen trx250r blok trx blok is langer en heeft een ronde koppelingsdeksel.
kickstarter staat uit omdat je anders ziet dat ie naar achteren aantrapt ipv naar voren zoals bij trxr
keesie schreef:er zit een cr250 blok in geen trx250r blok trx blok is langer en heeft een ronde koppelingsdeksel.
kickstarter staat uit omdat je anders ziet dat ie naar achteren aantrapt ipv naar voren zoals bij trxr