Honda TRX 250R => Kopen?
Honda TRX 250R => Kopen?
Ik ben op Ebay deze quad tegengekomen en vroeg mij af of ik hem zou kopen. Ik vermoed dat dit model van het jaar '88 is, dus hij zou dan wel 17 jaar oud zijn. Tot welke leeftijd is deze quad betrouwbaar?
Wat wil: Durites Aviation en Coupe Circuit zeggen?
Wat wil: Durites Aviation en Coupe Circuit zeggen?
-
- Quad Expert
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
Je kan een 250R moeilijk met een YFZ of TRX 450R vergelijken hé. Natuurlijk gaat een YFZ sneller en anders zou het maar erg zijn...bansheefreak schreef:oja en daarom zijn ze in amerika allemaal overgestapt naar de yfz en trx
Iemand met een Blaster gaat ook niet in Pont de Vaux racen...
Maar swat, daar gaat het niet om. Ik heb het geld niet om een TRX 450R of YFZ te kopen, dus was mijn vraag of ik de deze zou kopen...
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
neej TRX en YFZ zijn wel te vergelijken van kader natuurlijk !yamaha4life schreef:een 250r is helemaal niet te vergelijken met een blaster hoor.
de meeste versie die de laatste 5 jaar rond rijdt in amerika is de CRF versie !
dat is het TRX kader met een CRF 450 motor in ! dana creech heeft seizoen 2003 of 2004 ben het niet zeker gewonnen in de GNC met zo'n CRF dus ze zijn kwa frame wel aan elkaar gewaagt ! de TRX ziet ge minder en minder omdat de YFZ zoveel beter rijcomforten heeft ! de TRX natuurlijk ook ! want die wordt soms wel es vergeten ! en dan beginne mense de denken dat hij onder moet doen voor de YFZ want eigenlijk geen waar is !
greetzz
Inderdaad kwa frame zijn ze te vergelijken en is het trx 250 frame een van de beste zoniet de beste, met de beste rijeigenschappen, de reden dat ze overstappen op een yfz is dat ze met een 4takt willen rijden waarmee ze veel harder gaan als met een 250 2 takt.banshee--lover schreef:neej TRX en YFZ zijn wel te vergelijken van kader natuurlijk !yamaha4life schreef:een 250r is helemaal niet te vergelijken met een blaster hoor.
de meeste versie die de laatste 5 jaar rond rijdt in amerika is de CRF versie !
dat is het TRX kader met een CRF 450 motor in ! dana creech heeft seizoen 2003 of 2004 ben het niet zeker gewonnen in de GNC met zo'n CRF dus ze zijn kwa frame wel aan elkaar gewaagt ! de TRX ziet ge minder en minder omdat de YFZ zoveel beter rijcomforten heeft ! de TRX natuurlijk ook ! want die wordt soms wel es vergeten ! en dan beginne mense de denken dat hij onder moet doen voor de YFZ want eigenlijk geen waar is !
greetzz
Als het frame en de motor in goede staat zijn en de rest ook, en je kan de machine voor een mooie prijs kopen dan moet je het doen, het is en blijft en van de best sturende quads. Mocht je meer geld uit kunnen en willen geven dan zou je als je toch een competitiequad wilt een honda TRX450 of Yamaha YFZ 450 kunnen kopen.Alfredo schreef:Dus tussen de regels doorgelezen: het maakt niet uit dat hij 17 jaar oud is, het is een super degelijk model => gewoon kopen?
Het is niet om competitie te rijden ze, enkel en alleen voor in de tuin (en wat op de weg, vermits er toch geen politie rijdt)...Frank MB schreef:Als het frame en de motor in goede staat zijn en de rest ook, en je kan de machine voor een mooie prijs kopen dan moet je het doen, het is en blijft en van de best sturende quads. Mocht je meer geld uit kunnen en willen geven dan zou je als je toch een competitiequad wilt een honda TRX450 of Yamaha YFZ 450 kunnen kopen.Alfredo schreef:Dus tussen de regels doorgelezen: het maakt niet uit dat hij 17 jaar oud is, het is een super degelijk model => gewoon kopen?
Wat zou een goede prijs zijn en kan die motor na 17 jaar nog in orde zijn?
-
- Quad Expert
punt 1: honda motoren zijn altijd in orde het zijn naar mijn mening de meest betrouwbare blokken op de markt
punt 2: als zo'n trx verbreed is heeft hij zo'n goed rijeigenschappen dat het lijkt of hij aan de grond is vast geschroeft dat ding krijg je dan met geen mogelijkheid meer op 2 wielen
dus ik zou zeggen kopen die handel
punt 2: als zo'n trx verbreed is heeft hij zo'n goed rijeigenschappen dat het lijkt of hij aan de grond is vast geschroeft dat ding krijg je dan met geen mogelijkheid meer op 2 wielen
dus ik zou zeggen kopen die handel
CustomCoatingsHelvoirt