Is ook nie nodig....nen "B" is goeFre530D schreef:Ter info : heb geen motorijbewijs
Mijn eerste Quad
-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
Fre530D schreef:Ter info : heb geen motorijbewijs
he je moet geen moto rijbewijs hebben een gewoon auto rijbewijs is genoeg
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
home_tuning
- Easy Quadrider

-
home_tuning
- Easy Quadrider

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

Hoeft ook niet want met een quad heb je een autorijbewijs nodig
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Zie dat het forum weer online is, eindelijk 
Enfin, heb nu een quad gekocht, een YFZ450 van September2004, ziet er wel serieus gebruikt omdat de jongen er soms mee ging crossen in de bos en steengroeves. Vandaar wat lak van de kader, deuken in de pijp, kappen wat kapot MAAR slechts een prijs van 6500€ dus kan hem perfect nieuw maken voor een 500€ met wat stickertjes , nieuwe lakbeurt van de kader en een nieuwe voorste en achterste kap.
Ik hoop dat ik een goede keuze gemaakt heb,
GRTZ
Enfin, heb nu een quad gekocht, een YFZ450 van September2004, ziet er wel serieus gebruikt omdat de jongen er soms mee ging crossen in de bos en steengroeves. Vandaar wat lak van de kader, deuken in de pijp, kappen wat kapot MAAR slechts een prijs van 6500€ dus kan hem perfect nieuw maken voor een 500€ met wat stickertjes , nieuwe lakbeurt van de kader en een nieuwe voorste en achterste kap.
Ik hoop dat ik een goede keuze gemaakt heb,
GRTZ
Dag mannen,
Heb vandaag mijn quad gekocht, een YFZ450 met yoshimura uitlaat, brede A armen , spoorverbreders achteraan MAAR hij rijdt niet als ik gedacht had.
Is slecht afgesteld, Valt bijna stil als de gas volledig open draait en komt niet goed op toeren. Volgens de eigenaar heeft die niets veranderd aan de carburateur dus zitten de originele sproeiers in, dus teveel naft kan die niet krijgen.
Wat kan dat zijn?
GRTZ
Frederick
Heb vandaag mijn quad gekocht, een YFZ450 met yoshimura uitlaat, brede A armen , spoorverbreders achteraan MAAR hij rijdt niet als ik gedacht had.
Is slecht afgesteld, Valt bijna stil als de gas volledig open draait en komt niet goed op toeren. Volgens de eigenaar heeft die niets veranderd aan de carburateur dus zitten de originele sproeiers in, dus teveel naft kan die niet krijgen.
Wat kan dat zijn?
GRTZ
Frederick