Mijn eerste Quad
Mijn eerste Quad
Hallo beste quaders,
Ik zou me graag een quad kopen voor off road en op de weg.
Maar weet niet wat kopen.
Heb nu een kawa kx250 crossmoto.
Ben 26jaar, 1.93m en 99kg zwaar dus ik zoek een quad met power, veel power, liefst een 4-takt.
Heb al rondgekeken naar een Raptor 660R , dat zegt me wel iets, maar een YZF450 interesseert me ook wel.
Andere merken zoals een Baja of predator500 zijn misschien ook goed?
Enfin, moet iets hebben wat uitzonderlijk goed accelereert en toch een topsnelheid haalt van een 140km/u.
Enfin, iets waar je schrik op krijgt
Wat moet ik kopen?
MVG
Frederick
Ik zou me graag een quad kopen voor off road en op de weg.
Maar weet niet wat kopen.
Heb nu een kawa kx250 crossmoto.
Ben 26jaar, 1.93m en 99kg zwaar dus ik zoek een quad met power, veel power, liefst een 4-takt.
Heb al rondgekeken naar een Raptor 660R , dat zegt me wel iets, maar een YZF450 interesseert me ook wel.
Andere merken zoals een Baja of predator500 zijn misschien ook goed?
Enfin, moet iets hebben wat uitzonderlijk goed accelereert en toch een topsnelheid haalt van een 140km/u.
Enfin, iets waar je schrik op krijgt
Wat moet ik kopen?
MVG
Frederick
-
- Quad Master
- Contacteer:
hallo
yfz is meer geschikt voor te crossen en raptor op de weg
yfz is meer geschikt voor te crossen en raptor op de weg
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
-
- Easy Quadrider
-
- Quad Master
- Contacteer:
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Stolenquads Europe
2de hands quad dan? Ik heb een Predator 500, echt een super quad, maar ik betwijfel of hij (standaard) 140km/u gaat. Volgens mij gaat zijn topsnelheid rond de 120km/u liggen... Bij een YFZ gaat dit trouwens niet anders zijn.
Je kan wel altijd een andere uitlaat kopen, en/of je tandwielverhouding aanpassen (power zat)...
Je kan wel altijd een andere uitlaat kopen, en/of je tandwielverhouding aanpassen (power zat)...
Dag mannen,
Heb een Yamaha raptor 650R op het oog.
Is van 2004 maar gekocht in 2005, slechts 2 maand oud.
Hij vraagt er 7500€ voor, full FP exhaust, Nerfbars, spoorverbreders, jet kit, is dat een mooie prijs, heeft slechts 200km?
Hoe snel gaat zo een quad?
Hij wil ook mijn crossmoto overnemen kawa kx250, 2000, zeer goede staat, v-force reed valves voor 1500€ maar vindt dit wat weinig.
Mvg
Frederick
Heb een Yamaha raptor 650R op het oog.
Is van 2004 maar gekocht in 2005, slechts 2 maand oud.
Hij vraagt er 7500€ voor, full FP exhaust, Nerfbars, spoorverbreders, jet kit, is dat een mooie prijs, heeft slechts 200km?
Hoe snel gaat zo een quad?
Hij wil ook mijn crossmoto overnemen kawa kx250, 2000, zeer goede staat, v-force reed valves voor 1500€ maar vindt dit wat weinig.
Mvg
Frederick
zeg fre , ik kan je geen PM sturen maar hier is mijn mail adres dan (voor u kawa) : timmeke72@hotmail.com
groeten
groeten
-
- Easy Quadrider
maaaaar hij zuipt als de netenhome_tuning schreef:wat je zoekt is een banshee, gaat standaard niet zo snel mar na d eerste veranderingen, uitlaten carburators enz gaan ze echt wel goed en heb je makkelijk kracht over om een snellere set up van tandwielen aan te kunnen.. en is dan nog eens een redelijke goedkope quad
Ach hij is al een 2 takt gewendtointjuh schreef:maaaaar hij zuipt als de netenhome_tuning schreef:wat je zoekt is een banshee, gaat standaard niet zo snel mar na d eerste veranderingen, uitlaten carburators enz gaan ze echt wel goed en heb je makkelijk kracht over om een snellere set up van tandwielen aan te kunnen.. en is dan nog eens een redelijke goedkope quad
Zo een banshee is wel klein en niet geschikt voor op de baan denk ik, is ook niet gehomologeerd heb ik gezien op een website.
En een kawasaki KFX700 of een BajaX of predator 500 gaat toch ook verschrikkelijk goed denk ik, nee?
Maar vind die quads van Polaris en Bombardier wel redelijk lelijk.
Mvg
Frederick
En een kawasaki KFX700 of een BajaX of predator 500 gaat toch ook verschrikkelijk goed denk ik, nee?
Maar vind die quads van Polaris en Bombardier wel redelijk lelijk.
Mvg
Frederick