Pagina 13 van 20
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 14:28
door spoor!
welke is eigenlijk sneller die lt500 of deze trx?
mooi gedaan btw!
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 14:29
door epix no-fear
spoor! schreef:welke is eigenlijk sneller die lt500 of deze trx?
mooi gedaan btw!
weet ik nog niet
k heb op deze nog niet gereden
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 14:32
door spoor!
helemaal niet?
doe je netjes
loopt ie wel gewoon?
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 14:35
door tointjuh
het gaat niet altijd over hoe snel een quad is spoor...
hij heeft de TRX in onderdelen gekocht. beter lezen... je ziet tog dat hij met een leeg frame thuis kwam..
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 14:36
door epix no-fear
spoor! schreef:helemaal niet?
doe je netjes
loopt ie wel gewoon?
het blok had ik vd week in elkaar zitten maar er zit iets niet goed in de versnellings bak waardoor hij weer uit elkaar moet.
dus nu ligt het blok bij een motorzaak om de carters van elkaar te laten halen
als ik em dan terug heb kan ik het probleem op lossen en dan het hele spul weer in elkaar zetten.
dan kan ik volgend weekend het blok erin hangen en kijken of ie loopt.
ik heb bij ralph al wel nieuwe koppelings platen besteld want dat setje dat er nu in zit is echt bagger dus als ie volgend weekend loopt zal het nog nie echt super zijn
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 14:39
door spoor!
oke, nee dat geloof ik
@ tointje dat mag ik me eigen toch wel afvragen
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 16:07
door SlOoT
yamaha tri-z schreef:
dus nu ligt het blok bij een motorzaak om de carters van elkaar te laten halen
Heb je alleen daarvoor het blok naar een motorzaak gebracht ?
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 17:08
door FD performance
SlOoT schreef:yamaha tri-z schreef:
dus nu ligt het blok bij een motorzaak om de carters van elkaar te laten halen
Heb je alleen daarvoor het blok naar een motorzaak gebracht ?
jaa niet alle blokken zijn zo gemaakt dat ze van elkaar komen als je alle bouten los haalt.
sommige zitten in elkaar DMV pers fittingen
daarom zal ie dat wel gedaan hebben
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 17:13
door epix no-fear
je was me voor fd performance
dat is idd de reden.
het is overigens ook nog zo dat als de lagers nog helemaal goed zijn is de passing zo strak dat die ook wel eens willen gaan klemmen
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 19:12
door SlOoT
Nog nooit van pers fittingen gehoord
De carters van 2-takt crossblokken halen wij altijd uit elkaar met een grote hamer
Maar dat zijn dan wel van die ouwe gare blokken...
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 19:13
door epix no-fear
SlOoT schreef:Nog nooit van pers fittingen gehoord
De carters van 2-takt crossblokken halen wij altijd uit elkaar met een grote hamer
Maar dat zijn dan wel van die ouwe gare blokken...
die methode heb ik ook wel eens gebruikt tot dat een keer de stukken aluminium rond m'n oren vlogen toen ben ik overgestapt op de iets wat voorzichtigere aanpak
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 22:41
door peterrrrr
ziet er al vet uit ! als je gaat rijden laat ut me weten. ik ga x meer !
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 23:48
door Ralph
Oh oh, wel alles eerst netjes schoon maken voordat je het monteert he
Mooi hoor!
Geplaatst: di 06 mar, 2007 19:19
door FD performance
Ralph schreef:Oh oh, wel alles eerst netjes schoon maken voordat je het monteert he
Mooi hoor!
haha dat is aangekoekt vuil ralph dat kwam er niet af.
geloof me ik heb zowat alles schoongemaakt tot aan de kleinste dingen
ik heb vandaag eindelijk de scheidings ringen voor de dual rate veren kunnen maken dus die zijn nu ook gemonteerd.
zie hier:
greetz
Geplaatst: di 06 mar, 2007 19:25
door OpticalNicolas
mooi
maar, waarom post tri-z dit iet, maar FD perfomance