Zoals de oude miere het al heeft gezegt , is er voor het eerst sinds maanden weer gereden.
de quad stuurt fenomenaal en de pk kan ik niet meester hij gaat als een trein , de quad heeft denk ik meer vermogen of de 525 waar we voorheen mee hebben gereden. voor de rest moet onze conditie nog heel wat verbeteren voor we naar tarrega gaan. als we dan op het gedeelte vering komen ben ik niet onder de indruk om niet te zeggen dat het ronduit slecht was , de hi-speed stond op max. en nog bij het landen van kleine sprongen sloeg hij ten einde en over kleine bultjes op de baan had ik het gevoel door putten van een halve meter te gaan. nu wordt weer naar de valving gekeken dus er is nog hoop! 

Voor de rest moet ik de mier bedanken voor het vele nacht werk die hij leverde om onze kleine rij klaar te maken terwijl ik bezig was met het vrouwlijk schoon!
ook bedank ik iedereen voor de mega topic op dit forum en hoop jullie te leren kennen op een of andere wedsrtrijd zoals tarrega , bastogne , pdv , enz..
foto's zullen vanavond hier gepost worden door benny