Tis nie voor niks een sneakpeak Haha.dave88 schreef:Laat zien dan!
Kom maar naar de meeting.
Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Tis nie voor niks een sneakpeak Haha.dave88 schreef:Laat zien dan!
Want?yamahakoppel schreef: kan niet wachten
maar ik zal mijn zakske ook maar klaar houden denk ik
Grizzly700 schreef:Banden zijn stuk goedkoper als je een complete band/velg setje neemt dan scheelt het inderdaad.
Wel een top combi, ik zal nog niks verklappen
denk dat je hem beter even een pmmtje kan sturen, dit zal hij waarschijnlijk eerder lezen.sjmallie94 schreef:Grizzly700 schreef:Banden zijn stuk goedkoper als je een complete band/velg setje neemt dan scheelt het inderdaad.
Wel een top combi, ik zal nog niks verklappen
Nee banden kosten ook los het zelfde, kosten rond 50 euro
Trouwens nog even een vraagje, ik kan momenteel even geen telefoonie's contact op nemen, weet je al wat meer over de banden van innova endurochance 2 waar tijdje terug voor gemaild had ??
perfect tot nu toe ze plakken aan het wegdek. driften gaat wat minder maar ik hoef dan ook niet in dwars elke bocht.(niet dat me dat uberhaupt lukt ) ze hebben de meeste grip van alle banden die ik heb gehad. voorbandjes heb ik er niet van dus ook geen ervaring mee.sjmallie94 schreef:Mooi werk
Is net dat puntje op de i die boutjes.
Hoe bevallen je de bandjes ??
Moet zeggen grip nog altijd goed. Krijg ze ook altijd redelijk snel warm , vooral de voorbandjes, dan gaan ze echt plakken. Dan wil je niet meer dat die gaan driften want dan gaat die echt happen en wilt die omkiepen.