Yamaha Blaster 200cc!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Weet bijna zeker dat het een ouder model is...maar als je het jaar echt belangrijk vindt moet je het serienummer natrekken.

De prijs is opzich goed als de quad in orde is, ook al is hij ouder dan gezegd wordt.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Systro
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Systro »

Teunie schreef:Weet bijna zeker dat het een ouder model is...maar als je het jaar echt belangrijk vindt moet je het serienummer natrekken.

De prijs is opzich goed als de quad in orde is, ook al is hij ouder dan gezegd wordt.
Aha okee lijkt mij ook goedkoop zit ook kleding bij en helm :)

Dus neem wel even contact met hem op..
| Wie weet een goede quad voor een beginner?!?! |
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Zo op het eerste gezicht is het een mooi ding en er lijkt niet mee gecrosst te zijn (of alleen op een weiland ofzo) De lak aan de zijkant van het frame waar de buddy boven zit is er niet af, en normaalgesproken is dat de eerste plek waar de lak eraf is. Mijn buis is helemaal kaal.
En bovendien zijn blasters haast niet kapot te krijgen. De blokken zijn supersterk behalve als je er echt mee rijd zoals ik in wedstrijdverband.
En blasters zijn géén kinderquads voor wie dat denken, de meeste jongens en meiden in onze klasse heb je nog een kluif aan.
blaster200
Quadrider
Quadrider

Bericht door blaster200 »

bij mij is de zeikant ook helemaal blank, maar die zijkant kan toch overgespoten zijn:?:
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ja, dat was ik er vergeten bij te zetten.... Ben nog niet helemaal wakker na gisteravond :wink:
Plaats reactie