Finale MCLB Quadcross Pamel

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Bij ons is er eigenlijk al een standaard top 3, Ghielen, Nico en Hofmans, als ik erbij ga rijden kom ik er echt niet tussen, hooguit op de 5e plek als ik me dag heb. Dus iedereen op het podium kan niet.
Bij ons is het zo: Openmaken voor een 2 takt kost 70 euro, openmaken voor een 4 takt 110 euro. Is ie niet dik, dan gaat het geld naar de eigenaar van de quad. Is de quad te dik, krijg je het geld weer terug, en dan zal er een sanctie komen.
Bij de 80cc indertijd was dat regelmatig, dus weet er helaas alles van.
En dan moet er wel iemand zijn, een erkend iemand met ervaring, maar niet dat we zelf moeten uitleggen hoe je het ookal weer moest opmeten. :roll:
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Vandevelde staat altijd op cross en zou het perfect kunnen doen. Heeft altijd alle materiaal bij.

Het is en blijft een eeuwige discussie als je op cc's gaat beperken. Zo gelooft ook niemand dat Brems, Jan en Nico 100 % standaard rijden... Slechts een paar beseffen dat niet pk's maar verhouding pk/gewicht de doorslag geven (samen met rij talenten natuurlijk).
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Nou ikke wel. Afgelopen zaterdag na een half jaar weer eens op de quad gezeten, en dan op een W-tec Husaberg met 650 blok. Jezus, als je van 1 ding last krijgt van je armen is dat het wel. Ik kan er absoluut niet mee rijden, geef me een yamaha 450 dan rijd ik er veel beter mee.
Het is maar wat je goed vast kan houden, beter iets te licht dan te zwaar, dat je erachteraan wapperd.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

Volgens mij zal er een eeuwige discussie blijven bestaan over die indeling en als puntje bij paaltje komt, zal de mclb het laten wat het is.
Persoonlijk vond ik de indeling van vorig jaar beter.

Nog een vraagje: Weet soms iemand naar welke categorie dat Sunny en Nico overmoeten volgend jaar?
Want volgens mij is het gewoon 1 categorie hoger, maar dat vind ik absoluut nutteloos, want dan hebben Sunny en Nico geen tegenstand in hun categorie bij de juniors. (alle respect voor de juniors zoals doublet, galle... maar je moet eerlijk toegeven dat het toch wel klopt).
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
dana 52
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door dana 52 »

je hebt gelijk quadracer , maar zo hebben de nieuwe en andere beloften ook een kans op het podium
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Moet Nico Van Moer overgaan of is het enkel de kampioen die overgaat ?
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

No Limit YFZ schreef:Het is en blijft een eeuwige discussie als je op cc's gaat beperken. Zo gelooft ook niemand dat Brems, Jan en Nico 100 % standaard rijden... Slechts een paar beseffen dat niet pk's maar verhouding pk/gewicht de doorslag geven (samen met rij talenten natuurlijk).
ik ook trouwens hoor nikolas.. :knikduim:
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

No Limit YFZ schreef:Moet Nico Van Moer overgaan of is het enkel de kampioen die overgaat ?
Normaal moet de kampioen overgaan en de FAM-kampioen, dus Nico wordt hoogstwaarschijnlijk FAM-kampioen.
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Dutje#82 schreef:
No Limit YFZ schreef:Het is en blijft een eeuwige discussie als je op cc's gaat beperken. Zo gelooft ook niemand dat Brems, Jan en Nico 100 % standaard rijden... Slechts een paar beseffen dat niet pk's maar verhouding pk/gewicht de doorslag geven (samen met rij talenten natuurlijk).
ik ook trouwens hoor nikolas.. :knikduim:
Volgens je profiel heb je andere nokkenas en andere cdi, dat noem ik al niet meer standaard.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Quadracer 74 schreef:
No Limit YFZ schreef:Moet Nico Van Moer overgaan of is het enkel de kampioen die overgaat ?
Normaal moet de kampioen overgaan en de FAM-kampioen, dus Nico wordt hoogstwaarschijnlijk FAM-kampioen.
Oh, dan wordt Dutje alleenheerser !
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

nico geloof ik ook 100% want toen hofmans er naast zat in bentelo hoorde je het gewoon super goed

van jan en davy week niet heb ik nooit zien of horen rijden dus geen meening

de 450 cc motoren lopen goed hoor
heb bij de yfz 450 nu alleen de nokkenas verzet en hij loopt veel better dan de vorge 426 die hellemaal getund was door wil
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

No Limit YFZ schreef:
Quadracer 74 schreef:
Oh, dan wordt Dutje alleenheerser !
jeplaaa... krijg wel nick verbiest, kelly, en fatima erbij :)
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

No Limit YFZ schreef:Vandevelde staat altijd op cross en zou het perfect kunnen doen. Heeft altijd alle materiaal bij.

Het is en blijft een eeuwige discussie als je op cc's gaat beperken. Zo gelooft ook niemand dat Brems, Jan en Nico 100 % standaard rijden... Slechts een paar beseffen dat niet pk's maar verhouding pk/gewicht de doorslag geven (samen met rij talenten natuurlijk).
Als ik ze heb zien rijden kan ik wel zeggen of die standaard is. Als die motor net zo standaard is net zoals Hofmans van de daken schreeuwde en toen iedereen er een athena onder zag zitten is het geloof wel weg gegaan dat iemand op de cross nog volledig standaard rijd, en dan wint, Sowieso is de uitlaat al veranderd :duimhoog:
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Frank MB schreef:
No Limit YFZ schreef:Vandevelde staat altijd op cross en zou het perfect kunnen doen. Heeft altijd alle materiaal bij.

Als ik ze heb zien rijden kan ik wel zeggen of die standaard is. Als die motor net zo standaard is net zoals Hofmans van de daken schreeuwde en toen iedereen er een athena onder zag zitten is het geloof wel weg gegaan dat iemand op de cross nog volledig standaard rijd, en dan wint, Sowieso is de uitlaat al veranderd :duimhoog:
Hofmans rijdt vaak 490, dat weet iedereen. Uiltaat kan moeilijk standaard, kunnen er moeilijk die van crosser onder plooien... Wordt standaard HGS geleverd door W-tec.
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

mij hebben ze wijsgemaakt dat de blokken van hofmans van dezelfde preparateur komen als coppins van mx1.wat er waar van is weet ik niet,maar idd als je de motor hoord draaien hoor je geen 450 :mrgreen:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
Plaats reactie