kom op mensenSg6 schreef:binnen 14 min tiktak op tv

onnodig commentaar... blijf ontopic.
@jossoh en heb je de ring al er uitgehaald. zo nee pm me of post hier dat dan ff dan help ik je wel verder.

Tjonge jonge, als er al niet meer gelachen mag worden...quad-racerrr schreef:kom op mensenSg6 schreef:binnen 14 min tiktak op tv
@jossoh en heb je de ring al er uitgehaald. zo nee pm me of post hier dat dan ff dan help ik je wel verder.
ok een beetje lol mag van mij wel, en het is wel een leuk grapje wat hij maakte met zijn tik-tak.Dubois schreef:Tjonge jonge, als er al niet meer gelachen mag worden...quad-racerrr schreef:kom op mensenSg6 schreef:binnen 14 min tiktak op tv
Als je je aangesproken voelt en je kan er niet meer overweg, wel draai je hoofd om en ga voort met je leven. Er zijn ergere zaken in de wereld dan dit hoor.

dit is niet nodig.. je gaat hierdoor al zoiezo harder.. gewichtjes hoef je alleen te vervangen als je ook een andere drukveer neemt en/of andere tuning onderdelen maar bij het weghalen van de vario-ring niet nodigQuad racer schreef:wat robby zegt dat als je de ring eruit haalt er ook anderen gewichten in moeten klopt
. daar in tegen moet je de gewichtjes aanpassen tot gewenste uitkomst!.

cross-X-team schreef:dit is niet nodig.. je gaat hierdoor al zoiezo harder.. gewichtjes hoef je alleen te vervangen als je ook een andere drukveer neemt en/of andere tuning onderdelen maar bij het weghalen van de vario-ring niet nodigQuad racer schreef:wat robby zegt dat als je de ring eruit haalt er ook anderen gewichten in moeten klopt
. daar in tegen moet je de gewichtjes aanpassen tot gewenste uitkomst!.

onderbouw dat dan eens. de vario ring houdt de boel pas tegen als de varioschijven 5mm uit elkaar zijn verwijderd en de v-snaar dus niet hoger kan komen haal je de ring weg kunnen ze onder wel tegen elkaar komen dus gaat je v-snaar hoger dus heb je voor een grotere "poelie" en achter en achter wordt ie dfan vanzelf nog kleiner.
  onderbouw dat dan eens. de vario ring houdt de boel pas tegen als de varioschijven 5mm uit elkaar zijn verwijderd en de v-snaar dus niet hoger kan komen haal je de ring weg kunnen ze onder wel tegen elkaar komen dus gaat je v-snaar hoger dus heb je voor een grotere "poelie" en achter en achter wordt ie dfan vanzelf nog kleiner.
Meeki schreef:en waarom zou die dan niet meer optrekkeonderbouw dat dan eens. de vario ring houdt de boel pas tegen als de varioschijven 5mm uit elkaar zijn verwijderd en de v-snaar dus niet hoger kan komen haal je de ring weg kunnen ze onder wel tegen elkaar komen dus gaat je v-snaar hoger dus heb je voor een grotere "poelie" en achter en achter wordt ie dfan vanzelf nog kleiner.

heb 3 scooters gehad en liepen allemaal harder zonder trek kracht te verliezen.. en deed dit ook dagelijks want mn laatse een gilera runner zat alles van malossi MHR op van luchtfilter tot vertanding
  heb 3 scooters gehad en liepen allemaal harder zonder trek kracht te verliezen.. en deed dit ook dagelijks want mn laatse een gilera runner zat alles van malossi MHR op van luchtfilter tot vertanding