Pagina 3 van 4

Geplaatst: di 13 apr, 2004 12:07
door Skicks
Ralph schreef:Ja of een kleine verwarming op stroom. Zo zijn er wel meer dingen van Yamaha die niet werken, net als de olie pomp van de Blaster en de TORS eigenlijk ook niet zo best.
oliepomp probleem is bij model 2003 en 2004 al opgelost!!

Geplaatst: di 13 apr, 2004 14:37
door Rik350
al opgelost de blaster gaat ook al 10 jaar mee volgens mij dat kan toch sneller het probleem is zeer bekend al jaren!

Geplaatst: di 04 mei, 2004 23:44
door Hakke
Ralph kan jij is niet kijken wat er allemaal aan gooi oplossingen zijn voor mijn probleem! Heb ook op HQ gaan snuffelen en tot op heden enkel andere carbs als alternatief gekregen! Maar nu de vraag wa kost da weer nie allemaal en wa is er allemaal te krijgen? Der wordt ook over single carb kits gestoefd... Als ik andere carbs moet kopen wil ik er ook wel in één maal rekening mee houden dat ze groot genoeg zijn om eventuele mods achteraf op te vangen.

Geplaatst: wo 05 mei, 2004 07:29
door Ralph
Ik zal eens aan Daan vragen wat hij aanraad, maar dan heb ik maandag pas weer antwoord. Of misschien weet Henkie een goeie carb.

Geplaatst: wo 05 mei, 2004 12:45
door bansheefreak
kun je beter ineens zo'n kitje kope dat je maar 1 carb. hebt.heeft hij meer pk onderin en is handiger.

Geplaatst: wo 05 mei, 2004 12:52
door Ralph
Dat is inderdaad het beste, van Toomey of niet? Scheelt je ook een heel veel werk met jetten.

Geplaatst: wo 05 mei, 2004 12:55
door bansheefreak
trinity heeft ze ,maar kost je wel 500 euro met carb.
als je nu wilt jetten moet je 2 carb openhalen.en dan nog eens wat kabeltjes verbinden(die je de eerste keer over het hoofd hebt gezien :lol: )

Geplaatst: wo 05 mei, 2004 21:25
door Hakke
TRINITY, hem der al van gehoord dat ze beter zoude zijn! Vraag me nu af op welk gebied allemaal en moest ik later zoeen big bore kit of iets dergelijks steken, zijn deze dan nog voldoende of moet ik dan opnieuw een betere kope?

Geplaatst: do 06 mei, 2004 19:06
door bansheefreak
denk niet dat je dan iets aan moet veranderen buiten andere sproeiers.

Geplaatst: do 06 mei, 2004 20:55
door Hakke
Heb van de week mailke gestuurd naar tibermont om is te luisteren wa zij der van konden vertellen! Hun antwoord: er zijn geen problemen met de origineel carbs als de setup in orde is!
Nu maar gevraagd wat ze met setup juist bedoelen want tis precies alsof ze van zoeen probleem nooit gehoord hebbe. Kan toch niet voor een zaak als tibermont.
Als ik gewoon 2 nieuwe gasschuiven steek is het probleem misschien ook van de baan? Voor ff tot ze ook ver genoeg versleten zijn?
Bedoeld hij misschien dat met setup!

Geplaatst: do 06 mei, 2004 21:00
door Robby
hoe oud is je banshee? zou het niet kunne dat de veren van je gaschuive versleten zijn en daardoor niet zoveel macht hebben om de schuiven naar beneden te drukken???

Geplaatst: vr 07 mei, 2004 09:35
door Ralph
Probleem is overal bekend, nieuwe gasschuiven gaat niet helpen.

Geplaatst: vr 07 mei, 2004 12:30
door Lewis
hey, volgens mij is het probleem :!: carbu is zo wie zo al heel koud, en dan ineens koud water er bij op :!: en schuif blokeert ! leg hem dan direct stil, carbu gaat terug wat opwarme door motor temperatuur en schuiven springen vanzelf terug los , juist he' :wink: en staat de motor ni beetje te arm afgesteld ?? zet dan maar iets rijker, en de carbu zal al bijlange zou koud ni meer worden :) laat me iets weten he' :P

Geplaatst: vr 07 mei, 2004 18:57
door bansheefreak
mijn banshee stond al heel de tijd te rijk dus daar ligt het niet aan.ik denk dat de enige oplossing is dat je andere carburateurs moet kope

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 12:08
door Hakke
Blijkbaar is het toch opgelost met 2 nieuwe gasschuiven, heb dag voor de endurance wedstrijd in fouron de 2 van flitser zijn nieuwe banshee geprobeerd en tijdens cross en bij de poetsbeurt achteraf geen enkel keer een haperende gasschuif gehad dus heb deze week dan maar dadelijk 2 nieuwe besteld.