Banshee op hol bij nat worden
Banshee op hol bij nat worden
Heeft iemand hier nog ervaring mee en wat kan dit verhelpen want tis vree ambetant.
Hem der ok al enige tijd achter gezocht maar tot op heden de oorzaak nog nie gevonden, heb al vernomen dat dit wel meer voorkomt bij Banshee maar nie waar het aan ligt.
Help mij?
Kan hem afstomen zonder problemen als ik hem erna wil starten. Maar ben ik aant crosse en ik vlieg door plasse dan krijgt ie night rider alluures, enkel nog sturen dan...
Hem der ok al enige tijd achter gezocht maar tot op heden de oorzaak nog nie gevonden, heb al vernomen dat dit wel meer voorkomt bij Banshee maar nie waar het aan ligt.
Help mij?
Kan hem afstomen zonder problemen als ik hem erna wil starten. Maar ben ik aant crosse en ik vlieg door plasse dan krijgt ie night rider alluures, enkel nog sturen dan...
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ik denk dat hij bedoelt dat, wanneer hij in een plas rijd, dat zijn banshee op hol slaat. Precies een paard die een muis gezien heeftRalph schreef:Wat is nu precies het probleem?
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Tis net alsof de kabel blijft hangen maar dat is het niet. Kan soms weg zijn met is ff volgas te draaien maar terug komen bij het terug gas geven. Raar fenomeen... De ene moment is het al sneller weg als het andere. Heb het ook al gehad bij het koud vertrekken in het begin.
Volgas is het niet maar gaat wel een beetje samen met hoe ver ik het gas open draai, dan is het net alsof ie blijft hangen.
Volgas is het niet maar gaat wel een beetje samen met hoe ver ik het gas open draai, dan is het net alsof ie blijft hangen.
-
- Quadracer
- Contacteer:
dat denk ik ook maak je gaskabel eens los trek de buitenkabel er af en ik denk dat je dan ontdekt dat er roest en/of vuil inzit bij roest beter gelijk even vervangen bij vuil droge doek om binnenkabel rollen en een paar keer heen en wseer bewegen dan wat wd40 of silicone in de buitenkabel spuiten en die dan doorspuiten met luchtterug plaatsen en kan weer (veilig) rijden
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quadrunner
The Dan man sprak tot mij:
Bekend probleem. Is de gasschuif die blijft 'plakken' doordat de carb ineens nat wordt.
Doe je niks aan, alleen andere carbs kopen. Kan 'ie beter gelijk 28mm's nemen. Zijn een aantal theoriën over
Eentje is dat doordat de lucht met zo'n snelheid door de carb wordt geblazen (is dus superkoud) de gasschuif vastvriest in combinatie met water.
Bekend probleem. Is de gasschuif die blijft 'plakken' doordat de carb ineens nat wordt.
Doe je niks aan, alleen andere carbs kopen. Kan 'ie beter gelijk 28mm's nemen. Zijn een aantal theoriën over
Eentje is dat doordat de lucht met zo'n snelheid door de carb wordt geblazen (is dus superkoud) de gasschuif vastvriest in combinatie met water.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
idd het komt doordat er normaal gesproken een zwart teflon laagje op de schuif zit maar met de tijd slijt die weg als die eenmaal weg is kan de schuif niet meer soepel glijden als de banshee alleen al water ruiktRalph schreef:The Dan man sprak tot mij:
@ralph vastvriezen doet ie niet t is geen vrieskist
je kunt trouwens aan de hoeveelheid slijtage zien of er veel met de banshee is gereden
er zijn maar 2 oplossingen voor je probleem
1. nieuwe gasfabrieken 2x kassa!!!!!
2 lijkt me nog beter doe je eigen banshee weg en koop die van mij (met hele goeie schuiven)
-
- Quadrunner