Pagina 3 van 3
Geplaatst: vr 16 apr, 2004 15:44
door Fré
zeg Jimmy, bestaan er geen aftermarket onderdelen ter vervanging van de standaard motoronderdelen die snel kapot gaan? Of upgrades?
kdenk dat je daarmee toch al enorm veel kopzorgen kan uitsparen.
Of wie weet ben je 1 van de gelukkigen die weinig motorproblemen zal hebben.
Geplaatst: vr 16 apr, 2004 15:58
door SlOoT
Fré schreef:zeg Jimmy, bestaan er geen aftermarket onderdelen ter vervanging van de standaard motoronderdelen die snel kapot gaan? Of upgrades?
kdenk dat je daarmee toch al enorm veel kopzorgen kan uitsparen.
Of wie weet ben je 1 van de gelukkigen die weinig motorproblemen zal hebben.
Ja, denk het wel, maar dat kan alleen in Amerika gedaan worden.
Geplaatst: vr 16 apr, 2004 16:10
door Fré
ja maar als het onderdelen betreft dan zou je die toch kunnen laten opzenden?
Geplaatst: vr 16 apr, 2004 17:39
door stef350r
koopt een ktm blok van nen Exc 450 of van nen Exc525 wel de enduro versie. mijn vader heeft een 525 en ik kan u vertelle die barst van het koppel en de pk's als ge da in uw quad'tje' legt zulde 1 grote bom op wiele hebbe! Goede keuze blok en heeft zen degelijkheid zeker en vast beweze.

Geplaatst: vr 16 apr, 2004 18:49
door mx jake
als je een blok gaat kopen als een ktm 450/525
kan je beter een andere quad kopen
ik heb geen iedee wat zoiets gaat kosten maar ik denk dat je er van schrikt
die viertakt wil iedereen hebben
en zijn niet los te koop dacht ik
afgezien van het werk dat je er aan besteed
Geplaatst: vr 16 apr, 2004 22:02
door SlOoT
Fré schreef:ja maar als het onderdelen betreft dan zou je die toch kunnen laten opzenden?
Krukas en de krukas lager zijn van die dingen en daarvoor heb je zeer speciaal materiaal nodig om het er dus uit te krijgen.
Maar we zien wel.
Stel het blok gaat kapuut en hij valt niet meer te repareren dan hangen we er wel wat moois in.
En naar aanleiding van jullie advies zal het denk ik iets in de richting van een YZ450 of KTM 525 worden.
Hartstikke bedankt voor de tips
