Mijn vader zat eraan te denken om over een tijdje een ander blok in het Dale frame te leggen, aangezien je alles er wel in kan leggen zat mijn vader te denken aan iets als een 1000cc 4-cilinder.
Wat zijn jullie suggesties ? en welke blokken raden jullie aan ?
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
ik wil nu niet zeggen dat je niet kan rijden ofzo hé maar als je hem nu nog niet onder controle kan houden wat ga je dan doen.je moet kunnen zeggen van nu wil ik meer power en dan kun je weer verder gaan maar niet van de eerste keer zoveel power
Ludovic 250 schreef:ik wil nu niet zeggen dat je niet kan rijden ofzo hé maar als je hem nu nog niet onder controle kan houden wat ga je dan doen.je moet kunnen zeggen van nu wil ik meer power en dan kun je weer verder gaan maar niet van de eerste keer zoveel power
De levensverwachting van een Cannondale blok is niet zo lang, soms blaast hij zich al na 2 uur op en soms pas na 3 jaar.
En als je er een nieuw blok in moet gooien moet je het gelijk wel goed doen. Maar daarom vraag ik ook naar jullie meningen
waar die vader van jou toch allemaal aan zit te denken ik weet het niet
maar als je het geld nog niet hebt om een goeie uitlaat te kopen
begin dan maar niet om er een ander blok in te hangen
en als je het dan toch wil doe dan HET BLOK van papa zijn benz maar
is tog 300pk
word wakker ventje
mx jake schreef:waar die vader van jou toch allemaal aan zit te denken ik weet het niet
maar als je het geld nog niet hebt om een goeie uitlaat te kopen
begin dan maar niet om er een ander blok in te hangen
en als je het dan toch wil doe dan HET BLOK van papa zijn benz maar
is tog 300pk
word wakker ventje
Wie zegt er dat we geen geld hebben voor nieuwe uitlaatpijp ?
We maken er eerst gewoon zelf 1, bespaart geld
roch zou ik een ktm 525 blok er in goien het zijn goede motors met redelijk wa kracht
maar veel meeer weet ik er ook nie over alleen dat het een goed blok is
St-service
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
ik zou eerder gaan voor een V-twin blok van een 1000 cc die hebben ook veel power in de lage toeren , maar je gaat u werk hebben , ikke ooit een nsr 125 blok in mijn aprillia gestoken daar komt meer bij kijken dan je denkt