luchtfilterdeksel yamaha blaster
-
YAMAHA-BLASTER
- Easy Quadrider

-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
daz ijn geen grote kosten hoor, je moet daarvan geen schrik hebben, ergens een grotere sproeier, koop je er eentje enkele mmaten groter, pakt minstens 10 punten groter dan degene die erin zit, en als ie nog te klein is doe je hem gewoon terug in ruil voor een andere, meeste dealers doen dat wel als hem niet beschadigd is. sproeiertje kost iets van een 3€ en anders vraag je gewoon dat ze hem daar jetten kost zoveel niet, en die mannen weten meestal wel hoeveel ze moeten vergroten. Als je het zelf nog nooit gedaan hebt blijf je er het beste af tot zolang iemand je de correcte manier getoond heeft, zal je veel kosten besparen. greetz
tja,ik ben juist een toerke gaan rijden zonder luchtfilterdeksel erop. Reed eigelijk heel fijn in het begin...na een tijdje merkte ik dat hij in 6e toch tegenhoudt en niet volledig open kan gaan. En opeens...
viel hij gewoon stil. Na 2 x proberen toch weer kunnen starten en maar naar huis gereden. Filterdeksel toch maar opnieuw erop gezet,denk dat ik het zo maar ga laten.
-
Fré
- Quad Expert

Door het afnemen van het luchtfilterdeksel zorg je dat je motor te arm draait zodat de temperatuur te hoog oploopt, en eventueel met een vastloper tot gevolg. Enkel indien je rejet om het lucht-brandstofmengsel weer aan te passen mag je dit doen
Altijd goed lezen: de mensen die hun luchtfilterdeksel eraf nemen rejetten altijd!
@Mika: zelf rejetten vind ik leuk, leerzaam en tis nog goedkoop ook!
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
Fré
- Quad Expert

nee ik kan het van geen kanten!
ttz, het is mijn eerste keer dat ik een dergelijke carb probeer af te stellen. Kmoet er trouwens nog altijd aan voortdoen
Kzit nog altijd met die verschillende jets, kzal dit weekend mss es effe ervoor bellen.
Werkplaatshandboek en goed materiaal en je kunt eraan beginnen. Ook veel artikeltjes lezen met how-to's en dergelijke.
ttz, het is mijn eerste keer dat ik een dergelijke carb probeer af te stellen. Kmoet er trouwens nog altijd aan voortdoen
Kzit nog altijd met die verschillende jets, kzal dit weekend mss es effe ervoor bellen.
Werkplaatshandboek en goed materiaal en je kunt eraan beginnen. Ook veel artikeltjes lezen met how-to's en dergelijke.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Stelt weinig voor je haalt gewoon de carb open kijkt goed wat wat is en waar hoort je past aan wat je wil aanpassen en dan oe je hem verder op dezelfde manier weer terug in elkaar. Werkplaatsboek wil wel helpen als je een slecht geheugen hebt. Maar dit geld voor al je sleutelwerk eigenlijk natuurlijk.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Die twee ringen losdraaien waar hij aan beiden kanten mee vast zit aan je blok en de buis naar je luchtfilterbak. Haal hem er tussenuit anders zit je TORS in de weg. Draai de 4 schroeven los aan de onderkant, bakje er af. Let op, komt benzine uit dus kraantje dichtdraaien van te voren. Je draait het sproeiertje er uit, nieuwe er in, niet te hard aandraaien. Bakje er weer op, opletten dat alles op zijn plaats zit en dat de vlotter niet blijft hangen.
En je bent klaar
En je bent klaar
-
YAMAHA-BLASTER
- Easy Quadrider

dat wist ik alRalph schreef:Die twee ringen losdraaien waar hij aan beiden kanten mee vast zit aan je blok en de buis naar je luchtfilterbak. Haal hem er tussenuit anders zit je TORS in de weg. Draai de 4 schroeven los aan de onderkant, bakje er af. Let op, komt benzine uit dus kraantje dichtdraaien van te voren. Je draait het sproeiertje er uit, nieuwe er in, niet te hard aandraaien. Bakje er weer op, opletten dat alles op zijn plaats zit en dat de vlotter niet blijft hangen.
En je bent klaar
gr stefan
HØKEN = NORMAAL