Hey,
Nou ik heb vandaag mijn blok er ongeveer eraf gehaald,  het blok hangt zeker wel op rubbers ook de voor steun zit een ophang rubber in  

.
Alleen hebben ze de ophang punten op het frame zo staan dat ze het blok raken. Vooral als je de bouten van het blok ook nog eens goed aandraait.
Wat heb ik gedaan heel simpel:
-Blok geheel los gehaald
-Voorste ophangbeugen gezet zodat er een rubberen ring tussen past van 4mm dik en diameten 2.5cm. Zodat het blok nergens tegen aan komt, dit ook gedaan voor bij het frame waar de beugel weer op komt.
-Achter ophanging van het frame gezet,  is een rot karwei hier kom je bijna niet bij.
Omdat alles nu gezet is en er rubbers tussen het blok en het frame zit heb je wel langere bouten nodig.
ik heb tussen de bouten en moeren en het frame ook een klein rubber ringetje gezet om alles uit te sluiten.
Draai alles net aan en neem borg moeren gebruik ook loctite om te borgen. als je alles te vast zet heeft het blok nog geen ruimte om wat te bewegen zo vangen de rubbers de trillingen op.
Na een proefritje in de straat was het gewoon weg morgen ga ik effe voluit rijden maar volgens mij is het opgelost 
Gr. Ruud