Honda TRX 250r - Full Rebuild - Voorlopig Klaar
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: Honda TRX 250r - Full Rebuild
dank u wel.
Het frame zal terug rood worden en de kappen ook, achterbrug wordt zwart.
Bedankt voor de tip christophe, ik ga het zo laten doen.
Het frame zal terug rood worden en de kappen ook, achterbrug wordt zwart.
Bedankt voor de tip christophe, ik ga het zo laten doen.
-
- Quadrider
Heeej dit is ook een lekkere quad
Die honda 250ers zijn beest achtig snel tegen over mijn blasterkuh hahah
dit zijn tog ook 2takt quads tog?
Die honda 250ers zijn beest achtig snel tegen over mijn blasterkuh hahah
dit zijn tog ook 2takt quads tog?
Quadloss op het moment!
-
- Easy Quadrider
mooie chassis john!
spijtig van het geplooide stukje maar das te maken
spijtig van het geplooide stukje maar das te maken
Het frame is eindelijk in orde, een kameraad ging het lassen, maar hij had geen tijd, ik heb het nu elders laten lassen.
En het is ondertussen gepoederlakt. Ik zal er straks proberen wat foto's van te maken, hopelijk heb ik dit weekend wat tijd, dan kan ik hem al een stuk opbouwen
En het is ondertussen gepoederlakt. Ik zal er straks proberen wat foto's van te maken, hopelijk heb ik dit weekend wat tijd, dan kan ik hem al een stuk opbouwen
Hier al een foto van het frame:
(de kleur komt wat roziger over door het zonlicht, maar 't is normaal vuurrood)
(de kleur komt wat roziger over door het zonlicht, maar 't is normaal vuurrood)
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
flitse kleur ben benieuwt naar de opbouw
maar jouw kenende gaat dat dik in orden komen
maar jouw kenende gaat dat dik in orden komen
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
-
- Quadrider
Das een mooie kleur rood
Ben benieuwd hoe hij gaat worde
groetjess
Ben benieuwd hoe hij gaat worde
groetjess
Quadloss op het moment!
Vandaag heb ik eindelijk nog eens een beetje tijd gehad om nog eens aan de trx te werken.
Fel ben ik nog niet opgeschoten. Het is allemaal een beetje passen, mikken, en aanpassen om het allemaal op mekaar af te stemmen.
Het eerste wat ik wilde monteren was de Lonestar +1" stuurstang. Dat viel al direct tegen, ze pastte niet.
Het frame is ooit aangepast geweest om verder door te kunnen sturen zodat je scherpere bochten kan maken. Hierdoor moest ik nu ofwel mijn frame terug aanpassen, wat voor mij uitgesloten was, want het was al gepoederlakt. Ofwel de stuurstang bijwerken. Ik heb dus 2 stukken moeten uitslijpen. Ik heb het rond uitgeslepen omdat ik denk dat het dan niet kan gaan scheuren.
Na deze aanpassing gaat ze er gelukkig in
De originele a-armen ga ik niet meer gebruiken. Ik heb er een setje +2"/+1" armen van Laeger's voor gekocht.
Voor de voorste vering had ik een setje WP's en een setje Ohlins gevonden, maar spijtig genoeg passen de WP's vanboven in het frame net niet. En die veren gaan bijvijlen vind ik zonde...
De Ohlins zijn een goede 4cm langer dan de originele, da's wel spijtig, dan komt hij volgens mij te hoog te staan.
Ik heb voorlopig dus maar de originele veren er even op gezet om verder alles te kunnen monteren. Als hij op wielen staat kan ik nog kijken om die ohlins eens te passen. Maar het was sowieso het plan om in de nabije toekomst PEP's of works veren te kopen, zeker voor vanachter.
Achteraan heb ik nu een veer van een YZ250 steken, die past goed, maar is misschien ook iets te lang, ik kan ze nog wat lager zetten. Maar waarschijnlijk ga ik ze vervangen als ik een goed set vind voor een no-link setup.
(let niet op de vuile luchtfilterbak en buis, die worden uiteraard nog gekuist voor ze definitief gemonteerd worden)
Fel ben ik nog niet opgeschoten. Het is allemaal een beetje passen, mikken, en aanpassen om het allemaal op mekaar af te stemmen.
Het eerste wat ik wilde monteren was de Lonestar +1" stuurstang. Dat viel al direct tegen, ze pastte niet.
Het frame is ooit aangepast geweest om verder door te kunnen sturen zodat je scherpere bochten kan maken. Hierdoor moest ik nu ofwel mijn frame terug aanpassen, wat voor mij uitgesloten was, want het was al gepoederlakt. Ofwel de stuurstang bijwerken. Ik heb dus 2 stukken moeten uitslijpen. Ik heb het rond uitgeslepen omdat ik denk dat het dan niet kan gaan scheuren.
Na deze aanpassing gaat ze er gelukkig in
De originele a-armen ga ik niet meer gebruiken. Ik heb er een setje +2"/+1" armen van Laeger's voor gekocht.
Voor de voorste vering had ik een setje WP's en een setje Ohlins gevonden, maar spijtig genoeg passen de WP's vanboven in het frame net niet. En die veren gaan bijvijlen vind ik zonde...
De Ohlins zijn een goede 4cm langer dan de originele, da's wel spijtig, dan komt hij volgens mij te hoog te staan.
Ik heb voorlopig dus maar de originele veren er even op gezet om verder alles te kunnen monteren. Als hij op wielen staat kan ik nog kijken om die ohlins eens te passen. Maar het was sowieso het plan om in de nabije toekomst PEP's of works veren te kopen, zeker voor vanachter.
Achteraan heb ik nu een veer van een YZ250 steken, die past goed, maar is misschien ook iets te lang, ik kan ze nog wat lager zetten. Maar waarschijnlijk ga ik ze vervangen als ik een goed set vind voor een no-link setup.
(let niet op de vuile luchtfilterbak en buis, die worden uiteraard nog gekuist voor ze definitief gemonteerd worden)
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
gaat lekker!
heb je nog opgemeten van die verbredingsset die er op zat?
heb jij trouwens misschien nog een veer liggen van 30cm met 2 ogen?
pb maar als je iets hebt
heb je nog opgemeten van die verbredingsset die er op zat?
heb jij trouwens misschien nog een veer liggen van 30cm met 2 ogen?
pb maar als je iets hebt
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
die had hij of moet weer nieuwen hebben die heb ik eens lang geleden van hem gekocht ik heb der wel nog 1 voor je liggen , de anderen lekt een beetje olie als je nodig hebt stuur je maar PB
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life