Hier de Keihin vlakschuif carbs (moet de grootte nog even nameten en de sproeiermaten checken). Ook zie je hier speciale membraamplaatjes van glasfiber. Ze bestaan uit 2 delen, kleinere klepjes in het midden + de grote buitenom, om voor extra benzine/lucht te zorgen wanneer de motor (je rechterhand/duim ) erom vraagt.
Laatst gewijzigd door Daniello op za 15 jan, 2011 18:00, 2 keer totaal gewijzigd.
mooi getuned blokje
man een banshee is al een beest ik denk dat er in dit blok wel nog wat meer power steekt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Hier fotos van het motorblok. Je kunt nu ook mooi zien hoe ver de inlaten van de cilinders door CT bewerkt zijn. Er is aan de bovenzijde van de inlaat zelfs een extra poort erbij gefreesd.
die extra poort waar je het over hebt, is gewoon standaard
net voor het eerst wezen vlammen met me blaster CT240 die banshee van jou moet een monster zijn !!!!
enige nadeel was dat mijn tank echt supersnel leeg is
Daniello schreef:
Hier fotos van het motorblok. Je kunt nu ook mooi zien hoe ver de inlaten van de cilinders door CT bewerkt zijn. Er is aan de bovenzijde van de inlaat zelfs een extra poort erbij gefreesd.
die extra poort waar je het over hebt, is gewoon standaard
alleen wel een beetje opgefrist
Ok, dat wist ik niet, zag er idd niet standaard uit...alsof er an gefreesd/bijgefreesd was
bonzaiking schreef:net voor het eerst wezen vlammen met me blaster CT240 die banshee van jou moet een monster zijn !!!!
enige nadeel was dat mijn tank echt supersnel leeg is