Opvoeren unilli CX50

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
ltz400 boy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door ltz400 boy »

koop gewoon een zwaardere quad ga voor je rijbewijs en de prijs zal vrijwel het zelfde blijven en je zal er langer mee rijden
1ste quad ltz400 model 2003-2004
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer

ps: verslijt je banden, niet je ziel
adlyRocky
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door adlyRocky »

Ik begrijp niet waar het vandaan komt powerfitler slecht muahahah sorry :roll: De orginele filter is zelfs slechter als een powerfilter een
goeie powerfilter bestaan uit 2 lagen een orgineel filter bestaat uit 1 laag
bij brommer quads Dit is fijn schuim de zij kanten van het orginele filter
zijn gewoon open van binnen dus vuil kan er altijd in komen.

Een powerfilter heeft het doel meer lucht in je cil te brengen meer lucht en benzine harderde klap meer power bij getuned scooter of quads kan dit
wel 5 a 6 pk schelen dan met een orgineel filter Koop dus een afgeschermde powerfilter met 2 lagen grotere sproeier erin en rijden.

:wink:
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

adlyRocky schreef:Ik begrijp niet waar het vandaan komt powerfitler slecht muahahah sorry :roll: De orginele filter is zelfs slechter als een powerfilter een
goeie powerfilter bestaan uit 2 lagen een orgineel filter bestaat uit 1 laag
bij brommer quads Dit is fijn schuim de zij kanten van het orginele filter
zijn gewoon open van binnen dus vuil kan er altijd in komen.

Een powerfilter heeft het doel meer lucht in je cil te brengen meer lucht en benzine harderde klap meer power bij getuned scooter of quads kan dit
wel 5 a 6 pk schelen dan met een orgineel filter Koop dus een afgeschermde powerfilter met 2 lagen grotere sproeier erin en rijden.

:wink:

lol :lol: :lol: :lol: :lol: lol

ooit al is bedacht waneer je papieren filtertje vochtig wordt???? dan heb je geen pk's meer. En die originele schuimfilter is de beste filter tegen vuil buiten houden geloof me maar. Twin air is ook enorm goed. K&N is aleen geschikt voor op de baan te rijden, anders gaat ge meer bezig zijn om hem te kuisen en plassen te ontwijken dan wat anders.
greetz
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Dat is niet waar over K&N. Ik rij er ook niet alleen mee op de baan en er is echt niet zo veel schoonmaakwerk aan. Doet het perfect en ik ontwijk alleen plassen omdat ik geen zin heb om zelf nat te worden. Ik kan niet door diep water omdat er geen deksel meer op zit, maar daar is een Blaster ook niet voor.
K&N all the way voor mij.
Tegazo
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tegazo »

Dus ik zou in principe gewoon een powerfilter onder me quad kunnen zetten i.p.v. het gewone standaard filter. Me quad is voor de rest helemaal standaard en ik gebrijk hem alleen voor op de weg. Maar moet ik dan nog iets anders veranderen (sproeier)? :roll:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Je zal wel een maat of een aantal maatjes omhoog moeten. Ik heb geen idee hoeveel maatjes.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

Ralph schreef:Je zal wel een maat of een aantal maatjes omhoog moeten. Ik heb geen idee hoeveel maatjes.
de meeste mensen die iki ken hebben aleen maar problemen gehad met k&n op langeduur en zijn terug over gestapt naar schuimfilter.
greetz
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik ken niemand die dat heeft gedaan, ben er zelf ook nog tevreden mee. Misschien kunnen ze er gewoon niet mee omgaan.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

Ralph schreef:Ik ken niemand die dat heeft gedaan, ben er zelf ook nog tevreden mee. Misschien kunnen ze er gewoon niet mee omgaan.
kan natuurlijk ook zijn, maar het zijn mclb rijders en ik denk dat die wel maar al te best met hun gerief kubnnen omgaan, maar ben wel voorstander voor k&n op de baan, zeker veel power meer ipv een schuimfilter.
greetz
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Als je niet te veel op natte plekken rijd moet het goed gaan. Maar als je echt door de blup gaat kan ik begrijpen dat je liever een schuimfilter neemt.
ltz400 boy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door ltz400 boy »

blast Racer AKA sdsracer schreef:
Ralph schreef:Ik ken niemand die dat heeft gedaan, ben er zelf ook nog tevreden mee. Misschien kunnen ze er gewoon niet mee omgaan.
kan natuurlijk ook zijn, maar het zijn mclb rijders en ik denk dat die wel maar al te best met hun gerief kubnnen omgaan, maar ben wel voorstander voor k&n op de baan, zeker veel power meer ipv een schuimfilter.
greetz
ik heb ook een k&n en heb er tot nu toe nog geen problemen gehad en ik hou men quad toch ook nie echt proper he
1ste quad ltz400 model 2003-2004
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer

ps: verslijt je banden, niet je ziel
unilli
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door unilli »

ik heb ook een unilli cx50 en rij 115
wat heb ik allemal veranderd Rotor ontsteking,race kopeling,technigas,uitlaat,70cc cilinder, 19mm carburateur,andere tandwielen,drukveer dat zal het wel zijn denk ik. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

unilli schreef:ik heb ook een unilli cx50 en rij 115
wat heb ik allemal veranderd Rotor ontsteking,race kopeling,technigas,uitlaat,70cc cilinder, 19mm carburateur,andere tandwielen,drukveer dat zal het wel zijn denk ik. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
die 50 cc rijdt rapper of mijn blaster :shock: das nie eerlijk e :P

greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Twan #33 »

heb jij al problemen gehad met politie dat je quad te luid vonden enzovoort en dat ze de uitlaat verdacht vonden enz,
En ga je er ook mee het bos in om er daar mee rond te kneuren?
En wat voor cil heb je?
Check my project here HERE
And find all pictures HERE

www.quadclub.nl

SHE SUCKS GAS AND HOULS ASS
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

Bericht door Kortvrint »

unilli schreef:ik heb ook een unilli cx50 en rij 115

En meer zuipen dan nen doorsnede 400cc quad waarschijnelijk...
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Plaats reactie