Opvoeren unilli CX50
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 101
- Lid geworden op: wo 21 jul, 2004 14:53
- Locatie: oppuurs
koop gewoon een zwaardere quad ga voor je rijbewijs en de prijs zal vrijwel het zelfde blijven en je zal er langer mee rijden
1ste quad ltz400 model 2003-2004
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer
ps: verslijt je banden, niet je ziel
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer
ps: verslijt je banden, niet je ziel
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 245
- Lid geworden op: zo 18 jan, 2004 11:40
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Ik begrijp niet waar het vandaan komt powerfitler slecht muahahah sorry De orginele filter is zelfs slechter als een powerfilter een
goeie powerfilter bestaan uit 2 lagen een orgineel filter bestaat uit 1 laag
bij brommer quads Dit is fijn schuim de zij kanten van het orginele filter
zijn gewoon open van binnen dus vuil kan er altijd in komen.
Een powerfilter heeft het doel meer lucht in je cil te brengen meer lucht en benzine harderde klap meer power bij getuned scooter of quads kan dit
wel 5 a 6 pk schelen dan met een orgineel filter Koop dus een afgeschermde powerfilter met 2 lagen grotere sproeier erin en rijden.
goeie powerfilter bestaan uit 2 lagen een orgineel filter bestaat uit 1 laag
bij brommer quads Dit is fijn schuim de zij kanten van het orginele filter
zijn gewoon open van binnen dus vuil kan er altijd in komen.
Een powerfilter heeft het doel meer lucht in je cil te brengen meer lucht en benzine harderde klap meer power bij getuned scooter of quads kan dit
wel 5 a 6 pk schelen dan met een orgineel filter Koop dus een afgeschermde powerfilter met 2 lagen grotere sproeier erin en rijden.
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
adlyRocky schreef:Ik begrijp niet waar het vandaan komt powerfitler slecht muahahah sorry De orginele filter is zelfs slechter als een powerfilter een
goeie powerfilter bestaan uit 2 lagen een orgineel filter bestaat uit 1 laag
bij brommer quads Dit is fijn schuim de zij kanten van het orginele filter
zijn gewoon open van binnen dus vuil kan er altijd in komen.
Een powerfilter heeft het doel meer lucht in je cil te brengen meer lucht en benzine harderde klap meer power bij getuned scooter of quads kan dit
wel 5 a 6 pk schelen dan met een orgineel filter Koop dus een afgeschermde powerfilter met 2 lagen grotere sproeier erin en rijden.
lol lol
ooit al is bedacht waneer je papieren filtertje vochtig wordt???? dan heb je geen pk's meer. En die originele schuimfilter is de beste filter tegen vuil buiten houden geloof me maar. Twin air is ook enorm goed. K&N is aleen geschikt voor op de baan te rijden, anders gaat ge meer bezig zijn om hem te kuisen en plassen te ontwijken dan wat anders.
greetz
Dat is niet waar over K&N. Ik rij er ook niet alleen mee op de baan en er is echt niet zo veel schoonmaakwerk aan. Doet het perfect en ik ontwijk alleen plassen omdat ik geen zin heb om zelf nat te worden. Ik kan niet door diep water omdat er geen deksel meer op zit, maar daar is een Blaster ook niet voor.
K&N all the way voor mij.
K&N all the way voor mij.
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
kan natuurlijk ook zijn, maar het zijn mclb rijders en ik denk dat die wel maar al te best met hun gerief kubnnen omgaan, maar ben wel voorstander voor k&n op de baan, zeker veel power meer ipv een schuimfilter.Ralph schreef:Ik ken niemand die dat heeft gedaan, ben er zelf ook nog tevreden mee. Misschien kunnen ze er gewoon niet mee omgaan.
greetz
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 101
- Lid geworden op: wo 21 jul, 2004 14:53
- Locatie: oppuurs
ik heb ook een k&n en heb er tot nu toe nog geen problemen gehad en ik hou men quad toch ook nie echt proper heblast Racer AKA sdsracer schreef:kan natuurlijk ook zijn, maar het zijn mclb rijders en ik denk dat die wel maar al te best met hun gerief kubnnen omgaan, maar ben wel voorstander voor k&n op de baan, zeker veel power meer ipv een schuimfilter.Ralph schreef:Ik ken niemand die dat heeft gedaan, ben er zelf ook nog tevreden mee. Misschien kunnen ze er gewoon niet mee omgaan.
greetz
1ste quad ltz400 model 2003-2004
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer
ps: verslijt je banden, niet je ziel
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer
ps: verslijt je banden, niet je ziel
-
- Quadracer
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
die 50 cc rijdt rapper of mijn blaster das nie eerlijk eunilli schreef:ik heb ook een unilli cx50 en rij 115
wat heb ik allemal veranderd Rotor ontsteking,race kopeling,technigas,uitlaat,70cc cilinder, 19mm carburateur,andere tandwielen,drukveer dat zal het wel zijn denk ik.
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
unilli schreef:ik heb ook een unilli cx50 en rij 115
wat heb ik allemal veranderd Rotor ontsteking,race kopeling,technigas,uitlaat,70cc cilinder, 19mm carburateur,andere tandwielen,drukveer dat zal het wel zijn denk ik.
En meer zuipen dan nen doorsnede 400cc quad waarschijnelijk...
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Een vette 2-takt met veel te veel mods!