Hoi,
Ik heb een unilli CX50, deze is helemaal standaard en loopt ongeveer 50 km/uur. Ik wil hem graag harder laten lopen en zoek een andere uitlaat. Ik wilde eerst de varioring eruit halen, maar deze zit er standaard niet in. Dus een andere uitlaat is denk ik het beste. Weet iemand waar ik die vandaan kan halen? Je hebt geen standaard sportuitlaten voor deze quad.
Wie weet hier meer over?
Kevin
Ik ben wel eens bezig geweest voor een aeon cobra 50 op te voeren werkt niet echt. Misschen dat zon 70 cc wel wat doet die hadden wij niet let wel dat dit risicovol is ivm met je verzekering.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Ik kan er inderdaad wel een 70cc opzetten maar dit wil ik niet i.v.m. de verzekering. Denk dat een snelle uitlaat het beste is, maar kan deze nergens vinden. Ben trouwens nog nooit aangehouden en hij past natuurlijk niet op de rollerbank
Doe je uitlaat er anders af, hels kabaal en serieus snelheids-gevoel
Als je je blok naar de knoppen wil helpen hé. Heb dit ook wel gedaan met m'n Cobra
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
een scooteruitlaat van een mbk of yamaha ovetto past er dacht ik op, je moet dan wel je plastiek wat bijsnijden. tis een minnarelli blokje dus varioring eruit, malossi vario, andere drukveer, gewichtjes, al wat je wil is er voor te vinden. Delorto 21 steke, kelkje als je er niet mee crost. valt alemaal te doen
groetjes
je kunt ook je cilinder naar een tunings bedrijf brengen dan heb je wel een 50cc maar een beetje sneller je kunt ook kijken of je lichtere rollertjes kan kopen dat scheelt bij een scooter ook heel veel.
tuningsbedrijf??? die stelen aleen maar het geld uit je zakken, breng je cilindertje en je carbu en aandrijfstang naar hier, kzal je is ff helpen, leg al maar een zak van 50kg vanvoor op je unnilli
greetz
Dat verhaal over lichtere rollen klopt voor geen meter
Met lichtere rollen maakt je motor gewoon meer toeren, het is dus de zaak van de perfecte rollen te vinden en zo op een toerental te komen waar je brommer of quad het beste op werkt
Vario (met v-snaar), koppeling, uitlaat, cilinder kit, carb en je zult al wel snel genoeg gaan
Aan m'n vario kan ik niets doen, de varioring is er als standaard uit zij de dealer. Wat is het verschil als je er een grotere carburateur opzet? En kan je ook een snelle 50cc kopen? Zou dat veel in snelheid schelen?