Pagina 3 van 6
Geplaatst: di 12 okt, 2004 22:31
door ltz400 boy
koop gewoon een zwaardere quad ga voor je rijbewijs en de prijs zal vrijwel het zelfde blijven en je zal er langer mee rijden
Geplaatst: wo 13 okt, 2004 09:24
door adlyRocky
Ik begrijp niet waar het vandaan komt powerfitler slecht muahahah sorry

De orginele filter is zelfs slechter als een powerfilter een
goeie powerfilter bestaan uit 2 lagen een orgineel filter bestaat uit 1 laag
bij brommer quads Dit is fijn schuim de zij kanten van het orginele filter
zijn gewoon open van binnen dus vuil kan er altijd in komen.
Een powerfilter heeft het doel meer lucht in je cil te brengen meer lucht en benzine harderde klap meer power bij getuned scooter of quads kan dit
wel 5 a 6 pk schelen dan met een orgineel filter Koop dus een afgeschermde powerfilter met 2 lagen grotere sproeier erin en rijden.

Geplaatst: wo 13 okt, 2004 09:58
door Robby
adlyRocky schreef:Ik begrijp niet waar het vandaan komt powerfitler slecht muahahah sorry

De orginele filter is zelfs slechter als een powerfilter een
goeie powerfilter bestaan uit 2 lagen een orgineel filter bestaat uit 1 laag
bij brommer quads Dit is fijn schuim de zij kanten van het orginele filter
zijn gewoon open van binnen dus vuil kan er altijd in komen.
Een powerfilter heeft het doel meer lucht in je cil te brengen meer lucht en benzine harderde klap meer power bij getuned scooter of quads kan dit
wel 5 a 6 pk schelen dan met een orgineel filter Koop dus een afgeschermde powerfilter met 2 lagen grotere sproeier erin en rijden.

lol

lol
ooit al is bedacht waneer je papieren filtertje vochtig wordt???? dan heb je geen pk's meer. En die originele schuimfilter is de beste filter tegen vuil buiten houden geloof me maar. Twin air is ook enorm goed. K&N is aleen geschikt voor op de baan te rijden, anders gaat ge meer bezig zijn om hem te kuisen en plassen te ontwijken dan wat anders.
greetz
Geplaatst: wo 13 okt, 2004 16:52
door Ralph
Dat is niet waar over K&N. Ik rij er ook niet alleen mee op de baan en er is echt niet zo veel schoonmaakwerk aan. Doet het perfect en ik ontwijk alleen plassen omdat ik geen zin heb om zelf nat te worden. Ik kan niet door diep water omdat er geen deksel meer op zit, maar daar is een Blaster ook niet voor.
K&N all the way voor mij.
Geplaatst: wo 13 okt, 2004 18:09
door Tegazo
Dus ik zou in principe gewoon een powerfilter onder me quad kunnen zetten i.p.v. het gewone standaard filter. Me quad is voor de rest helemaal standaard en ik gebrijk hem alleen voor op de weg. Maar moet ik dan nog iets anders veranderen (sproeier)?

Geplaatst: wo 13 okt, 2004 18:14
door Ralph
Je zal wel een maat of een aantal maatjes omhoog moeten. Ik heb geen idee hoeveel maatjes.
Geplaatst: wo 13 okt, 2004 21:11
door Robby
Ralph schreef:Je zal wel een maat of een aantal maatjes omhoog moeten. Ik heb geen idee hoeveel maatjes.
de meeste mensen die iki ken hebben aleen maar problemen gehad met k&n op langeduur en zijn terug over gestapt naar schuimfilter.
greetz
Geplaatst: wo 13 okt, 2004 21:30
door Ralph
Ik ken niemand die dat heeft gedaan, ben er zelf ook nog tevreden mee. Misschien kunnen ze er gewoon niet mee omgaan.
Geplaatst: wo 13 okt, 2004 21:37
door Robby
Ralph schreef:Ik ken niemand die dat heeft gedaan, ben er zelf ook nog tevreden mee. Misschien kunnen ze er gewoon niet mee omgaan.
kan natuurlijk ook zijn, maar het zijn mclb rijders en ik denk dat die wel maar al te best met hun gerief kubnnen omgaan, maar ben wel voorstander voor k&n op de baan, zeker veel power meer ipv een schuimfilter.
greetz
Geplaatst: wo 13 okt, 2004 21:40
door Ralph
Als je niet te veel op natte plekken rijd moet het goed gaan. Maar als je echt door de blup gaat kan ik begrijpen dat je liever een schuimfilter neemt.
Geplaatst: do 14 okt, 2004 07:55
door ltz400 boy
blast Racer AKA sdsracer schreef:Ralph schreef:Ik ken niemand die dat heeft gedaan, ben er zelf ook nog tevreden mee. Misschien kunnen ze er gewoon niet mee omgaan.
kan natuurlijk ook zijn, maar het zijn mclb rijders en ik denk dat die wel maar al te best met hun gerief kubnnen omgaan, maar ben wel voorstander voor k&n op de baan, zeker veel power meer ipv een schuimfilter.
greetz
ik heb ook een k&n en heb er tot nu toe nog geen problemen gehad en ik hou men quad toch ook nie echt proper he
Geplaatst: di 22 nov, 2005 19:25
door unilli
Geplaatst: di 22 nov, 2005 19:27
door Steffen
die 50 cc rijdt rapper of mijn blaster

das nie eerlijk e
greetz
Geplaatst: di 22 nov, 2005 19:46
door Twan #33
heb jij al problemen gehad met politie dat je quad te luid vonden enzovoort en dat ze de uitlaat verdacht vonden enz,
En ga je er ook mee het bos in om er daar mee rond te kneuren?
En wat voor cil heb je?
Geplaatst: di 22 nov, 2005 20:20
door Kortvrint
En meer zuipen dan nen doorsnede 400cc quad waarschijnelijk...