Pagina 3 van 11
					
				
				Geplaatst: ma 04 okt, 2004 16:19
				door Ludovic 250
				hebo is ook zeer goed
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 04 okt, 2004 16:28
				door Robby
				Ludovic 250 schreef:hebo is ook zeer goed
heb daar zeer slechte ervaringen mee met hebo, zijn goed qua trekveren gewichten en drukveer, ook de vario is niet de slechtste, maar qua kits n uitlaat moet je ze niet hebben, enorme slijtage en de uitlaten roesten snel stuk, ook al onderhoud je ze.
greetz
 
			
					
				
				Geplaatst: ma 04 okt, 2004 17:13
				door Mika
				Jij hebt mss geen goede ervaringen met de DR cilinders maar op scooter fora lees je daar toch veel goeds over (zijn wel niet zo snel maar moet ook niet voor 100€)
Ik weet ook wel dat een evo of mhr véél sneller is maar ik heb het geld niet voor zo'n cilinder van 300€ en de daarbij nodige krukas van nog eens 150€
Die pak ik later als ik werk heb gevonden
Want nu kan ik een uitlaat (C16), cil. (DR), carb (19mm), vario en koppeling (Hebo) hebben voor zo'n 500 euro
Ligt nog net binnen mijn budget  

 
			
					
				
				Geplaatst: ma 04 okt, 2004 17:39
				door Ludovic 250
				als je met een 70 begint MOET je je krukas veranderen,anders heb je problemen,iedereen die ik ken heeft probs gehad met standaard krukas
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 04 okt, 2004 17:40
				door Mika
				DR70 is zo laagtoerig dat je hem kan gebruiken op de standaard krukas
Is gewoon een vervangings cilinder'tje met een tikkeltje vinnigheid erbij
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 04 okt, 2004 18:17
				door Rik350
				Haal dan wel de stofklepjes van je lagers dat helpt met koelen ze drijven toch in de olie
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 04 okt, 2004 21:59
				door Robby
				heb altijd met 70 kits gereden met originele krukas waarvan de drijfstang zelf bijgeslepen was, nooit problemen gehad, wel zien dat je degelijke lagers steekt op je krukas, nsk of desnoods mallossi lagers (zijn moeilijk te bmachtigen, maar ze bestaan) als je voor een dr gaat zou ik desnoods de originele uitboren en uitlaat wat bijwerken en inlaten zelf doen, dr is zo ruw als wat. (pm me desnoods voor details)
groetjes
			 
			
					
				
				Geplaatst: di 05 okt, 2004 18:49
				door Mika
				Ik ga eerst eens kijken wat het geeft en als het me wat te traag word laat ik die wel wat tunen/bewerken
Maar het moet allemaal op me standaard krukas kunnen dus niet té hoogtoerig maken
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 11 okt, 2004 19:22
				door Mika
				Voor de enkele kenners hier...
Ik wil een Yasuni C16 (redelijk hoogtoerige uitlaat) erop zetten volgende week met voor de rest een standaard onbegrensde set-up
Carb afstellen kan ik wel maar zal ik ook druk- en/of trekveren moeten aanpassen om geen dipjes te krijgen ? Of m'n rollen ? Want die zijn toch aan vervangingen toe denk ik (komt niet meer boven de 75-80 uit)
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 11 okt, 2004 20:05
				door Rik350
				Lichte rolletjes voor die hoge toeren te kunnen bereiken en strakkere veertjes voor de koppeling pas in die hoge toeren uit te laten komen. Zodat je niet eerst sloom wegtrekt en dan als je in toeren komt ineens wegvliegt. Dat is altijd een eeuwig gekloot om precies de goede veertje en rolletjes in te krijgen.
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 14 okt, 2004 19:34
				door Firestarter
				Nu we toch bezig zijn over brommers, ik heb een Rieju Rs2 matrix te koop staan... Met athena 70 cilinder, Simonini uitlaat, 19 carbu. Ik verkoop hem omdat ik een quad wil  
 
 
ik weet niet hoe ik fotos moet plaatsen, op volgende link vind je er:
http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=12595
greetz
 
			
					
				
				Geplaatst: do 14 okt, 2004 19:55
				door Franky
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 14 okt, 2004 20:06
				door Firestarter
				thx franky
btw vraagprijs is 2000€
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 14 okt, 2004 20:07
				door Ralph
				Mooi ding, jammer dat er zo weinig cc's in liggen.
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 14 okt, 2004 20:08
				door Ralph
				Inlaat is ruw voor een betere menging.