Big 3 voor raptor 700

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Karperblues
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: Big 3 voor raptor 700

Bericht door Karperblues »

Ja had toch wat info gevraagd idd.
Heb nog geen keuze gemaakt maar dat ik hem daar direct kan laten afstellen vind ik wel prettig
Karperblues
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Karperblues »

1 run is geloof ik 45 euro. Afstellen is 160 euro, denk onafhankelijk van aantal runs dat ze daarvoor nodig hebben
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

Dat lijkt me ook ja. Ik had het eigenlijk nieteens gevraagd toen ik m bracht.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
PimSmeets
Quadrider
Quadrider

Bericht door PimSmeets »

Raptor 700 met standaard uitlaat zonder sparkarrestor, maar met Yoshimura PIM-2.

Hoeveel db zal dit ongeveer produceren?

Ben een beetje bang her in het Limburgse Heuvelland aangehouden te worden voor teveel geluid........
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

is allemaal heel moeilijk te bepalen ook als je een uitlaat koopt waar ze af fabriek zeggen 96db :? dit is op een bepaald toerental gemeten op een bepaalde afstand dus als je dat ding vol open trekt krijg je nog klachten van de buurt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
PimSmeets
Quadrider
Quadrider

Bericht door PimSmeets »

yamahakoppel schreef:is allemaal heel moeilijk te bepalen ook als je een uitlaat koopt waar ze af fabriek zeggen 96db :? dit is op een bepaald toerental gemeten op een bepaalde afstand dus als je dat ding vol open trekt krijg je nog klachten van de buurt
Heeft iemand ervaring met een geluidscontrole bij deze soortgelijke setup?
Bedoel; er zal heus wel eens iemand hier een geluidsmeting door de politie hebben gehad met een Raptor 700 met originele uitlaat zonder sparkarrestor.
myfm
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door myfm »

dat kan makelijk standaard uitlaat zonder db killer, ik had op mijn raptor 700 een dikke akrapovice uitlaat die een dikke 109 db maakte een mega lawaai als je half gas of meer reed, en ben een paar keer de politie achterop gekomen en die hebben niks gezecht zo lang je je maar een beetje gedraagt in het verkeer is er niks mee :wink:
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650

ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
PimSmeets
Quadrider
Quadrider

Bericht door PimSmeets »

myfm schreef:dat kan makelijk standaard uitlaat zonder db killer, ik had op mijn raptor 700 een dikke akrapovice uitlaat die een dikke 109 db maakte een mega lawaai als je half gas of meer reed, en ben een paar keer de politie achterop gekomen en die hebben niks gezecht zo lang je je maar een beetje gedraagt in het verkeer is er niks mee :wink:
Hier in het Limburgse Heuvelland hebben de gemeenten de oorlog verklaard aan luidruchtige/te hard rijdende motorrijders.
De politie heeft aangekondigd flink te gaan controleren op deze overlast. Vandaar dat ik me aan het bedenken ben wat ik moet doen qua geluid.

Politie heeft zo nog niet gereageerd als ze me tegenkwamen, maar ik ben bang het haasje te zijn bij een officieele geluidcontrole.
Vandaar dat ik hier vraag of iemand met dezelfde setup al eens is gecontroleerd en wat hieruit is gekomen.
myfm
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door myfm »

ach zo nee sorry dan kan ik u niet verder helpen. :oops:
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650

ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
PimSmeets
Quadrider
Quadrider

Bericht door PimSmeets »

myfm schreef:ach zo nee sorry dan kan ik u niet verder helpen. :oops:
Toch bedankt voor jouw reactie!

;-)
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

@pimsmeets als je reageert moet je niet altijd de citeer of quote gebruiken word enkel gebruikt als je reageert op een eerdere reactie. Gewoon plaats reactie knop links onder :wink:
je bent niet de eerste forum gebruiker die die fout maakt en spijtig genoeg ook niet de laatste
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
PimSmeets
Quadrider
Quadrider

Bericht door PimSmeets »

Ok Yamahakoppel.

Ik snap het!
Haha
Plaats reactie