![Geschockeerd :shock:](./images/smilies/icon_shock.gif)
De buis is niet groter dan de fiets die erachter staat
![Geschockeerd :shock:](./images/smilies/icon_shock.gif)
Jan
![Cool 8)](./images/smilies/icon_mega.gif)
1-0B@ckBone schreef:Draai dan de plastiek van je kodiak of grizzly er maar es af , dan verschrik je je helemaal een aap
Zo`n Honda frame ziet er idd niet stevig uit
De buis is niet groter dan de fiets die erachter staat
Je kan dat met het blote oog doen , als de motor draait gaan die toch vanzelf verdraaien .
Die 3 zuigerringen moesten onderling 1/3de verspringen. Kan ik dat zo met het blote oog schatten of zit er een systeem in?
je kan dat doen , maar je hebt kans dat die boutjes eruitrammelen en in je blok verdwijnen en dan heb je pas een probleem.Maar voor de kopbouten aan te draaien moet dat toch niet meer los ??
Aangezien ik toch(sorry ben eigenwijs ) de moeren e.d. wil natrekken nadat de quad voor de 1ste keer gelopen heeft, kan ik dan de locktite op bijv de moeren aan het nokkenas-tandwiel/kleppendekselbouten overslaan en pas de 2de keer aanbrengen?
Uhm....ja zegt Backbone ook........maar ik duhurrff niet!Ralph schreef:Starten die hapZolang er niks mis gaat als je alles met de hand ronddraaid kan er toch met een draaiende motor ook niks mis gaan?