Beheerder gezocht voor Modderberen site en forum
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Heeft dit forum nu al een andere beheerder?
Blijkbaar kan slechts terug gesponsord worden wanneer en nieuwe beheerder gevonden is....
Blijkbaar kan slechts terug gesponsord worden wanneer en nieuwe beheerder gevonden is....
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Er wordt niet langer naar andere beheerder gezocht wegens onvoldoende serieuze interesse. We hebben besloten om modderberen site en forum zelf up te daten. Forum is nu aan de beurt, eind deze week komen de bestaande sponsors erop. Deze krijgen min een maand nog altijd gratis sponsoring. Nadien worden aantal views en doorklikken voorgelegd en wordt gevraagd of sponsors verder willen sponsoren.
Met de sponsoring die nu komt moet eerst site afbetaald worden want tot op heden is nog geen euro betaald aan synaptech. Synaptech heeft tot op heden alles gefinancierd, zowel bouw van de site als hosting en bandbreedte, wat niet min is.
Verdwijnt dus niet in mijn zak zoals al gesuggereerd.
Met de sponsoring die nu komt moet eerst site afbetaald worden want tot op heden is nog geen euro betaald aan synaptech. Synaptech heeft tot op heden alles gefinancierd, zowel bouw van de site als hosting en bandbreedte, wat niet min is.
Verdwijnt dus niet in mijn zak zoals al gesuggereerd.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Persoon in kwestie weet wel wat ik bedoel en snapt het wel.Ralph schreef:Wie dat suggereerd is niet helemaal 100%No Limit YFZ schreef:Verdwijnt dus niet in mijn zak zoals al gesuggereerd.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Mag ik nu geld geven of niet??
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Forum zal eerst maand proef draaien met bestaande sponsors. Vanaf 1 april wordt sponsoringsinfo online gezet. 't Is geen aprilgrap.
Eerst willen we alles op punt zetten vooraleer geld te vragen, zo vermijden we problemen en onduidelijkheden.
Eerst willen we alles op punt zetten vooraleer geld te vragen, zo vermijden we problemen en onduidelijkheden.