Beheerder gezocht voor Modderberen site en forum

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Beheerder gezocht voor Modderberen site en forum

Bericht door No Limit W-tec »

Zoals waarschijnlijk wel gemerkt wordt de site van De Modderberen niet meer up to date gehouden.

Ikzelf en Bluepower die de boel hebben opgestart hebben er niet meer de tijd voor, noch voor de updates, noch voor het zoeken van sponsors.

De site blijft echter dé bekendste quadsite van de Benelux met 45.000 bezoekers per maand, 3.000.000 hits en een sponsorpagina met bijna 10.000 hits. 75 % van de bezoekers zijn Belgen, 20 % Nederlanders.

Wie iets van sites kent weet dat dit een enorm potentieel heeft.

Daarom zijn we op zoek naar iemand die de site wil overnemen en verder uitbouwen.

Voorwaarden :
+18 jaar
voldoende computerkennis
voldoende vrije tijd om ermee bezig te zijn
voldoende commerciële feeling om sponsors aan te trekken

Geïnteresseerden, gelieve enkel telefonisch contact op te nemen op 0475/95.17.80
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

Dat is inderdaad veel werk .
Maar waarom iemand voor het forum ? Er zijn toch admins genoeg om de boel hier recht te houden.

Waarom maak je niets van de site zoals we eens besproken hebben op die vergadering enkele jaren geleden.
Een portaalsite waar de admins van alle quadclubs hun deel hebben waar ze reclame kunnen maken en foto's zetten of zo?
Zo blijft jullie site zo bestaan en kan hij geupdate worden door de verschillende clubadmin's .

- Veel nieuwe dingen zullen erop komen
- Jullie werk verlicht
- De site blijft

Geen goed idee ?
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

bulcky schreef:Dat is inderdaad veel werk .
Maar waarom iemand voor het forum ? Er zijn toch admins genoeg om de boel hier recht te houden.

Waarom maak je niets van de site zoals we eens besproken hebben op die vergadering enkele jaren geleden.
Een portaalsite waar de admins van alle quadclubs hun deel hebben waar ze reclame kunnen maken en foto's zetten of zo?
Zo blijft jullie site zo bestaan en kan hij geupdate worden door de verschillende clubadmin's .

- Jullie werk verlicht
- De site blijft

Geen goed idee ?
Prolbeem is blijkbaar dat iedereen graag tijd steekt in zijn eigen site maar niet in een portaal site waar alle clubs zouden samen zitten. De interesse ervoor was zeer mager moet ik zeggen, vandaar dat we het niet verder uitgewerkt hebben.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Ik heb paar keer telefonisch contact gehad met iemand over de site maar ben zijn nummer kwijt, kan die persoon mij nog eens contacteren ?
tanguycoryn
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door tanguycoryn »

heb je ondertussen al iemand gevonden? ken iemand die er hem wel me zou willen bezighouden, heeft ook een server om de site op te laten draaien. Hij is wel nie bezig met quads..
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

No Limit YFZ schreef:
bulcky schreef:Dat is inderdaad veel werk .

- Jullie werk verlicht
- De site blijft

Geen goed idee ?
Prolbeem is blijkbaar dat iedereen graag tijd steekt in zijn eigen site maar niet in een portaal site waar alle clubs zouden samen zitten. De interesse ervoor was zeer mager moet ik zeggen, vandaar dat we het niet verder uitgewerkt hebben.
A dat verklaard veel jammer .
kovadest
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door kovadest »

Waarom kan er niet een groot quad forum gemaakt worden? ik zie verschillende forums opduiken? De mensen die de andere forums (extreme4x4, etc...) zijn begonnen, zie je ook weer terug op het modderberenforum...

zou het niet mooi zijn om 1 forum te hebben?
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

dan is het speciale van een "QUADforum" eraf éh... wanneer je andere fora gaat samen brengen, waar dat er over 4x4 en off-road in 't algemeen word gepraat, dan kun je 't nog moeilijk een Quadforum noemen.
Pure adrenaline attached with a license plate !
Red King
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Red King »

kovadest schreef:Waarom kan er niet een groot quad forum gemaakt worden? ik zie verschillende forums opduiken? De mensen die de andere forums (extreme4x4, etc...) zijn begonnen, zie je ook weer terug op het modderberenforum...

Mijn inziens zijn er op het forum dat u vernoemd wat meer volwassen mensen aanwezig. Niet dat dit hier niet het geval is, maar aan sommige post denk dat je kan zien de schrijver er zich toch niet naar gedraagd. Ik denk dat een kleiner (minder bezocht) forum, beter te beheren is. Moderators kunnen sneller ingrijpen en onozele praat en opmerkingen verwijderen.

Alé dit is mijn gedacht he.

Ik kijk hier eigenlijk alleen nog naar de werkplaats - rijverhalen en de kalender.
:wink:
Suzuki - Kingquad
Wild cat
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Wild cat »

@ Red King

Idem
Can-am Outlander 650

Belgium's Toughest Atv Team
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

Red King schreef:
kovadest schreef:Waarom kan er niet een groot quad forum gemaakt worden? ik zie verschillende forums opduiken? De mensen die de andere forums (extreme4x4, etc...) zijn begonnen, zie je ook weer terug op het modderberenforum...

Mijn inziens zijn er op het forum dat u vernoemd wat meer volwassen mensen aanwezig. Niet dat dit hier niet het geval is, maar aan sommige post denk dat je kan zien de schrijver er zich toch niet naar gedraagd. Ik denk dat een kleiner (minder bezocht) forum, beter te beheren is. Moderators kunnen sneller ingrijpen en onozele praat en opmerkingen verwijderen.

Ik kijk hier eigenlijk alleen nog naar de werkplaats - rijverhalen en de kalender.
Ik vind het ook maar niets 1groot forum ,vroeger was ik ook voor dit standpunt ,maar nu is mijn mening toch veranderd. zoals Red King zegt heb je op andere kleinere forums minder domme opmerkingen enz...
En iedereen is er gelijk voor de wet. Ook de clubs zoals DQT en de moddervossen moeten hun forum zeker behouden! Ooit was de modderberen de grootste club van het land ,nu bestaat deze club niet meer en misschien valt de site en het forum straks ook weg. Dan kunnen we toch nog uitwijken naar de kleinere forums.
Eigenlijk zijn we hier totaal offtopic aan het gaan :oops: sorry daarvoor.
Marc G
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Marc G »

Er zijn onderhandelingen geweest,blijkbaar moeilijk om alles op één lijn te krijgen.
Afbeelding

WWW.extreme4x4.be

Vive la vida cada diaz !
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

bulcky schreef:
Red King schreef:

Ik vind het ook maar niets 1groot forum ,vroeger was ik ook voor dit standpunt ,maar nu is mijn mening toch veranderd. zoals Red King zegt heb je op andere kleinere forums minder domme opmerkingen enz...
En iedereen is er gelijk voor de wet. Ook de clubs zoals DQT en de moddervossen moeten hun forum zeker behouden! Ooit was de modderberen de grootste club van het land ,nu bestaat deze club niet meer en misschien valt de site en het forum straks ook weg. Dan kunnen we toch nog uitwijken naar de kleinere forums.
Eigenlijk zijn we hier totaal offtopic aan het gaan :oops: sorry daarvoor.
maar als dit forum hier moest weg vallen gaan de zageventen en de forum verneukers niet weg blijven van die ander kleinere forums? want die zullen juist gelijk iedereen wel ergens terug belanden en dan krijg je weer het zelfde resultaad :? dus ik zou het spijtig vinden als dit forum hier moest weg vallen
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

Ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat dit forum zou wegvallen ,de modderberen krijgen nog steeds centen van hun sponsers he dus de site en het forum zullen ze wel zo lang mogelijk behouden denk ik, maar je weet nooit he.
Ik bedoel gewoon dat het niet slecht is dat er ook enkele kleinere forums zijn zoals het onze en dat van dqt is ook plezant omdat je de meeste mensen zelfs kent in het echte leven;)
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

bulcky schreef:Ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat dit forum zou wegvallen ,de modderberen krijgen nog steeds centen van hun sponsers he dus de site en het forum zullen ze wel zo lang mogelijk behouden denk ik, maar je weet nooit he.
Ik bedoel gewoon dat het niet slecht is dat er ook enkele kleinere forums zijn zoals het onze en dat van dqt is ook plezant omdat je de meeste mensen zelfs kent in het echte leven;)
De Modderberen vragen al sinds sinds 2003 geen bijdrage meer aan de sponsors omdat site niet meer up to date wordt gehouden.

Mijn mening voer een forum is : hoe meer actieve gebruikers hoe beter het forum. Daarom ben ik in principe tegen versnippering op kleine forums, tenzij het om echt lokale zaken gaat die enkel van belang zijn binnen de beperkte groep gebruikers.

Het afspreken voor rijden binnen DQT en Moddervossen is dus perfect op hun forum. Heb je echter een technische vraag of wil je iets verkopen dan denk ik dat je beter af bent op een groot forum waar meer input mogelijk is.

Ik ga zeker niet ontkennen dat een groot forum nadelen heeft, maar puberreacties zal je krijgen op zowel grote als kleine forums.

Ik moet zeggen dat er stilaan schot in de zaak komt en we binnenkort een nieuwe initiatieven kunnen aankondigen.
Plaats reactie