tuning project raptor 700r
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: tuning project raptor 700r
vandaag nog wat gaan rijden met de vriendin maar omdat we beide zo ziek zijn als een hond een kort ritje tot de kabelbrug en nog wat mooie foto's gemaakt
hier enkele om mee te genieten
en dan nog ene van het yamahakoppel zelf
hier enkele om mee te genieten
en dan nog ene van het yamahakoppel zelf
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Staat zeer goed zo man
trilt je gps niet te veel zo op het stuur?
trilt je gps niet te veel zo op het stuur?
- yamahakoppel
- Quad GOD
gps trilt niks is ook de originele steun voor op moto's en heb ook geen trillingen op mijn stuur en sinds mijn achter velgen gebalanceert zijn ook geen trillingen op de hele quad
miss dat ik ooit gelijk een kameraad de vapor verwijder en gps in het midden op een plaat zet alleen heeft hij last van de licht inval op zijn scherm zodat hij soms recht boven zijn stuur moet hangen om er iets op te zien mijne staat mooi in het zicht en handig om even bij te stellen wanneer nodig
miss dat ik ooit gelijk een kameraad de vapor verwijder en gps in het midden op een plaat zet alleen heeft hij last van de licht inval op zijn scherm zodat hij soms recht boven zijn stuur moet hangen om er iets op te zien mijne staat mooi in het zicht en handig om even bij te stellen wanneer nodig
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op zo 25 apr, 2010 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
jaja ,
aan die laatste foto te zien ,,trilt zijne gps toch
aan die laatste foto te zien ,,trilt zijne gps toch
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
ik wil ook van die a-armen maar ik zou iemand moeten vinden die ze voor mij kan afstellen monteren zal wel gaan denk ik maar afstellen dat zal ik niet kunnen vrees ik
k'vin jou quad wel nog steeds TOP
k'vin jou quad wel nog steeds TOP
mooie quad, heb hetzelfde bullbartje vanvoor(i)
staat ook lekker breed machtig!
staat ook lekker breed machtig!
- yamahakoppel
- Quad GOD
sinds ik mijn achterbanden vervangen heb door airwolf zijn oude spears trok hij steeds naar rechts wat ik raar vond want de linkse was iets meer slijtage op te zien en omdat ik veel in linkse bochten drift en de rechtse dus meer slijt dacht ik die slijten wel ooit gelijk. maar het scheef trekken naar rechts werd alleen maar erger bij de week,banden spanning meermaals gecontroleerd was gelijk.
Nu heb ik vandaag eens de moeite genomen om de omtrek van mijn achterbanden te meten met een lintmeter de linkse is 1m48.5 en de rechtse is 1m46 van omtrek dus bij 1 omwenteling is de linkse band 2,5 cm verder waardoor hij dus naar rechts trekt van inova's wist ik dat er iets maat verschil op kon zitten in omtrek maar bij maxxis spears zou je toch beter verwachten
ik heb de banden spanning aangepast links 0,6bar en recht 0,9bar blijft mooi rechtdoor rijden nu, alleen geeft het een raar gevoel bij bochten nemen linkse bocht voel je hem vlot driften en rechts de straat in plakt die op de baan maar rijd wel fijner nu ik hem niet steeds moet links vringen
Nu heb ik vandaag eens de moeite genomen om de omtrek van mijn achterbanden te meten met een lintmeter de linkse is 1m48.5 en de rechtse is 1m46 van omtrek dus bij 1 omwenteling is de linkse band 2,5 cm verder waardoor hij dus naar rechts trekt van inova's wist ik dat er iets maat verschil op kon zitten in omtrek maar bij maxxis spears zou je toch beter verwachten
ik heb de banden spanning aangepast links 0,6bar en recht 0,9bar blijft mooi rechtdoor rijden nu, alleen geeft het een raar gevoel bij bochten nemen linkse bocht voel je hem vlot driften en rechts de straat in plakt die op de baan maar rijd wel fijner nu ik hem niet steeds moet links vringen
Groetjes Kris
das raar heb ik nooit geen last van gehad
maar bij mij stonden ze op 1.2bar gepompt
maar bij mij stonden ze op 1.2bar gepompt
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik zeg ook niet dat je er schuld aan hebt maar vond het al raar dat ik met mijn vorige banden totaal geen last had van scheef trekken en heb zelfs al mijn sporing zitten regelen om het er toch uit te krijgen maar het bleef werd zelfs erger naarmate mijn rechterband sleet bij driften ga ze van de week van kant laten wisselen op de velg heb nu ook al eens even gereden met velgen gewisseld en trok dan naar links ligt dus echt aan de band
Groetjes Kris
nee nee ik weet wel dat je mij nie beschuldigd
t'is in ieder geval raar ik hoop dat je het opgelost krijgt
t'is in ieder geval raar ik hoop dat je het opgelost krijgt
-
- Quadrider
Heeej
yamahakoppel leuke quads hebbe jullie
heb filmpjes er van gesien op youtube zag er echt goed uit
Wil jij voor geen scooter bandjes op je velgen?
groetjesss
yamahakoppel leuke quads hebbe jullie
heb filmpjes er van gesien op youtube zag er echt goed uit
Wil jij voor geen scooter bandjes op je velgen?
groetjesss
Quadloss op het moment!
- yamahakoppel
- Quad GOD
heb dit weekend de garage nog maar eens verder op geruimd en op een paar leuke onderdelen uit gekomen en deze dan ook maar geplaatst
mijn case saver was gebroken gelijk met mijn ketting had toen een alluminium gekocht maar paste blijkbaar niet met een 16 tands tandwiel had het dan maar door de garage gesmeten nu vond ik hem vandaag terug en omdat er toch al krassen opstonden, hem eens bewerkt met de frees en gepolijst
en gemonteerd zoals je ziet maar juist plaats gelaten voor de ketting is ondertussen ook al mooi in model van de ketting gesleten
nu ik toch bezig was ook even de uitlaat terug onderhanden gepakt was bijna 2 jaar geleden
hier zie je duidelijk verschil welke geschuurd is en welke niet
het slijtplaatje voor op de uitlaat is ook al mooi ingesleten ik heb nog wel 4mm
dit is hem dan geschuurd tot 1500 korrel en gepolijst als je dit al mooi vind wacht maar na 1000km
blijkbaar zat mijn uitlaat toch iets te kort op mijn kappen en waren deze gesmolten heb het dan maar iets groter gesneden
dit is mijn uitlaat na 100 km
begint al mooi geel goud te worden
mijn case saver was gebroken gelijk met mijn ketting had toen een alluminium gekocht maar paste blijkbaar niet met een 16 tands tandwiel had het dan maar door de garage gesmeten nu vond ik hem vandaag terug en omdat er toch al krassen opstonden, hem eens bewerkt met de frees en gepolijst
en gemonteerd zoals je ziet maar juist plaats gelaten voor de ketting is ondertussen ook al mooi in model van de ketting gesleten
nu ik toch bezig was ook even de uitlaat terug onderhanden gepakt was bijna 2 jaar geleden
hier zie je duidelijk verschil welke geschuurd is en welke niet
het slijtplaatje voor op de uitlaat is ook al mooi ingesleten ik heb nog wel 4mm
dit is hem dan geschuurd tot 1500 korrel en gepolijst als je dit al mooi vind wacht maar na 1000km
blijkbaar zat mijn uitlaat toch iets te kort op mijn kappen en waren deze gesmolten heb het dan maar iets groter gesneden
dit is mijn uitlaat na 100 km
begint al mooi geel goud te worden
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op zo 25 jul, 2010 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
-
- Quadverslaafde
jij houd wel polijsten he
ziet er weer perfect uit.
ik hoop dat ik dat ook nog is onder de knie krijg.
ziet er weer perfect uit.
ik hoop dat ik dat ook nog is onder de knie krijg.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik hou van bling bling ja
en doe er dus ook al aan om het zo te krijgen ik ben al geminderd t.o.v 2 jaar geleden toen poetste ik elke week nu maar elke maand
maar ga binnenkort eens beginnen te vercromen dan ben ik van dat polijsten af mijn achterbrug gaat het eerste zijn ligt hier ook al 1 jaar te liggen maar door de verbouwingen aan het huis en een nieuwe relatie opbouwen heb ik niet meer zoveel tijd voor de quad
en ben ook al bijna 1 jaar aan mijn maat zijne bezig ( die wit blauwe van de zomerrit ) volgende week zijn barkers onder handen pakken aan 10€/uur heb de laatste tijd al zijn alluminium al in mijn handen gehad hij poets hem ook elke rit gaat niet slapen eer die blinkt
en doe er dus ook al aan om het zo te krijgen ik ben al geminderd t.o.v 2 jaar geleden toen poetste ik elke week nu maar elke maand
maar ga binnenkort eens beginnen te vercromen dan ben ik van dat polijsten af mijn achterbrug gaat het eerste zijn ligt hier ook al 1 jaar te liggen maar door de verbouwingen aan het huis en een nieuwe relatie opbouwen heb ik niet meer zoveel tijd voor de quad
en ben ook al bijna 1 jaar aan mijn maat zijne bezig ( die wit blauwe van de zomerrit ) volgende week zijn barkers onder handen pakken aan 10€/uur heb de laatste tijd al zijn alluminium al in mijn handen gehad hij poets hem ook elke rit gaat niet slapen eer die blinkt
Groetjes Kris
Buh Kris je uitlaat lijn ziet er nice uit
Ga zo door
Ga zo door