een kort ritje tot de kabelbrug en nog wat mooie foto's gemaakt
 hier enkele om mee te genieten

en dan nog ene van het yamahakoppel zelf

en sinds mijn achter velgen gebalanceert zijn ook geen trillingen op de hele quad
 en sinds mijn achter velgen gebalanceert zijn ook geen trillingen op de hele quad  
 alleen heeft hij last van de licht inval op zijn scherm zodat hij soms recht boven zijn stuur moet hangen om er iets op te zien mijne staat mooi in het zicht en handig om even bij te stellen wanneer nodig
 alleen heeft hij last van de licht inval op zijn scherm zodat hij soms recht boven zijn stuur moet hangen om er iets op te zien mijne staat mooi in het zicht en handig om even bij te stellen wanneer nodig  

ik wil ook van die a-armen maar ik zou iemand moeten vinden die ze voor mij kan afstellen monteren zal wel gaan denk ik maar afstellen
  ik wil ook van die a-armen maar ik zou iemand moeten vinden die ze voor mij kan afstellen monteren zal wel gaan denk ik maar afstellen   dat zal ik niet kunnen vrees ik
  dat zal ik niet kunnen vrees ik 
 machtig!
 machtig!
 wat ik raar vond want de linkse was iets meer slijtage op te zien en omdat ik veel in linkse bochten drift en de rechtse dus meer slijt dacht ik die slijten wel ooit gelijk. maar het scheef trekken naar rechts werd alleen maar erger bij de week,banden spanning meermaals gecontroleerd was gelijk.
  wat ik raar vond want de linkse was iets meer slijtage op te zien en omdat ik veel in linkse bochten drift en de rechtse dus meer slijt dacht ik die slijten wel ooit gelijk. maar het scheef trekken naar rechts werd alleen maar erger bij de week,banden spanning meermaals gecontroleerd was gelijk. de linkse is 1m48.5 en de rechtse is 1m46 van omtrek
 de linkse is 1m48.5 en de rechtse is 1m46 van omtrek   dus bij 1 omwenteling is de linkse band 2,5 cm verder waardoor hij dus naar rechts trekt
 dus bij 1 omwenteling is de linkse band 2,5 cm verder waardoor hij dus naar rechts trekt   van inova's wist ik dat er iets maat verschil op kon zitten in omtrek maar bij maxxis spears zou je toch beter verwachten
 van inova's wist ik dat er iets maat verschil op kon zitten in omtrek maar bij maxxis spears zou je toch beter verwachten  maar rijd wel fijner nu ik hem niet steeds moet links vringen
 maar rijd wel fijner nu ik hem niet steeds moet links vringen 

maar vond het al raar dat ik met mijn vorige banden totaal geen last had van scheef trekken en heb zelfs al mijn sporing zitten regelen om het er toch uit te krijgen maar het bleef
 maar vond het al raar dat ik met mijn vorige banden totaal geen last had van scheef trekken en heb zelfs al mijn sporing zitten regelen om het er toch uit te krijgen maar het bleef   werd zelfs erger naarmate mijn rechterband sleet bij driften
 werd zelfs erger naarmate mijn rechterband sleet bij driften   ga ze van de week van kant laten wisselen op de velg heb nu ook al eens even gereden met velgen gewisseld en trok dan naar links ligt dus echt aan de band
 ga ze van de week van kant laten wisselen op de velg heb nu ook al eens even gereden met velgen gewisseld en trok dan naar links ligt dus echt aan de band

nu vond ik hem vandaag terug en omdat er toch al krassen opstonden, hem eens bewerkt met de frees en gepolijst
  nu vond ik hem vandaag terug en omdat er toch al krassen opstonden, hem eens bewerkt met de frees en gepolijst 

als je dit al mooi vind wacht maar na 1000km
 als je dit al mooi vind wacht maar na 1000km

mijn achterbrug gaat het eerste zijn ligt hier ook al 1 jaar te liggen maar door de verbouwingen aan het huis en een nieuwe relatie opbouwen heb ik niet meer zoveel tijd voor de quad
 mijn achterbrug gaat het eerste zijn ligt hier ook al 1 jaar te liggen maar door de verbouwingen aan het huis en een nieuwe relatie opbouwen heb ik niet meer zoveel tijd voor de quad   heb de laatste tijd al zijn alluminium al in mijn handen gehad
 heb de laatste tijd al zijn alluminium al in mijn handen gehad   hij poets hem ook elke rit gaat niet slapen eer die blinkt
 hij poets hem ook elke rit gaat niet slapen eer die blinkt