Thanks! Ja mijn filmpje was een beetje schokkerig, en toen kwam er bij YouTube staan of ik wou dat ze dit 'aanpaste'. Ik had dit gedaan maar nu doen die beelden wat gek..blaster85 schreef:dat klinkt goed![]()
![]()
alleen het beeld van het filmpje doet beetje vaag bewegen?
Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P33
Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P27: Video!
Yamaha YFZ480Build in progress
Inderdaad, hier startte hij een beetje moeizaam maar normaal start hij van de 2e kick. Het blokje was wel nog koud dus misschien heeft het daar mee te maken, en ook had ie nog maar +-30 min gebold op het moment van het filmpje.yamahakoppel schreef:schoon geluidje
start precies niet echt vlotvoor zo een nieuw blokje dacht ik dat hem van de eerste kick moest starten
Thanks!D.van Rees-Bashan schreef:wat een mega gaaf ding zeg
Thanks! Heb vandaag nog een ritje gemaakt van +-1u, dus hij trekt al wat vlotter nu, en als ik de gas voorbij de helft duw gilt ze hardThomaz schreef:Na de rodage wil ik ze horen gillen![]()
2de foto vind ik een chice foto!
Keep up the good work
Ja, heb nu 280 main en 27.5 choke, en hierbij gaat 'm goed, stottert niet en start ook meteen.JohnBeton schreef:Hij ziet er goed uit, staat je afstelling nu goed ?
Je kan ook een o-ringetje steken tussen het asje waarom de kickstarter opendraait.-Laurens- schreef:Inderdaad, dat is de kickstart. Zo'n 90% van alle Banshee's heeft het heb ik mij ooit laten vertellen, af en toe wat vet indoen en dan gaat het weer even
proper en mooi geluidje
Zijn het toevallig geen dunlops wa ter op komen
Zijn het toevallig geen dunlops wa ter op komen
suzuki ltz 400 special edition

Jup, een setje Dunlops, originele van een LTZ geloof ik 
Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P28: Fasst Flexx
Zo, nog eens een update gedaan aan de quad!
Het was al een tijdje stil hier in het topic, examens en dan ben ik bijna de ganse maand juli weggeweest.
Maar bon, ik heb een paar weken terug een Fasst Flexx stuur op de kop kunnen tikken via het forum.
Aangezien het een 28mm stuur is, en dus niet op de ori 22m clamp van de Banshee pastte hebben we zelf een 'omvormer' gemaakt. Nu past alles netjes!

En vandaag heb ik het getest, rijdt best lekker, de zwaardere gaten en klappen verzacht het toch wel, dus het is zeker een meerwaarde vind ik.

Nog tevredener van mijn beestje
Het was al een tijdje stil hier in het topic, examens en dan ben ik bijna de ganse maand juli weggeweest.
Maar bon, ik heb een paar weken terug een Fasst Flexx stuur op de kop kunnen tikken via het forum.
Aangezien het een 28mm stuur is, en dus niet op de ori 22m clamp van de Banshee pastte hebben we zelf een 'omvormer' gemaakt. Nu past alles netjes!

En vandaag heb ik het getest, rijdt best lekker, de zwaardere gaten en klappen verzacht het toch wel, dus het is zeker een meerwaarde vind ik.

Nog tevredener van mijn beestje
-
Proevoquad
- Quadrunner

-
erikalbring
- Quad Master

netjes
yamaha raptor 350
: kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
nice stuurtje, ga je heel veel plezier aanhebben !
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
Ik zou toch maar een paar 28mm blokjes halen, lijkt me zo maar niks.
Maar ziet er wel weer perfect uit zo.
Mooi stuur, maar die bevestiging lijkt me niet geweldig. Ik heb van die blokjes liggen geloof ik
HONDA the dream of power
Ik ga het eerst zo proberen. Gister al een dikke 2u gereden en het heeft perfect gehouden, dus voorlopig houdt ik het zominivtec schreef:Ik zou toch maar een paar 28mm blokjes halen, lijkt me zo maar niks.
Thanksdave88 schreef:Mooi stuur, maar die bevestiging lijkt me niet geweldig. Ik heb van die blokjes liggen geloof ik