Ik had beloofd van fotos te trekken maar er is nog niks om te trekken hé allé een blote kader ma da is niks aan als we gaan spuiten zal ik zeker fotos posten
bij mij in de buurt woont iemand die oude f1 autos verzamelt die heeft ferarie formule 1 autos in de garage staan en nog veel meer best interresant allemaal dat auto spul
Yow manne, die 350 raptor is wel een mooi quadje en met uitlaat, cdibox en nieuwe nokkenassen valt daar wel een snel bakske van te maken. maar het is wel zo, da tegen da ge die getuned hebt da ge zoveel gaat hebben uitgeven da ge u beter een goedkope 660 aanschaft, of een warrior uitbouwt, het is tenslotte dezelfde motor.
in ieder geval, succes ermee en laat eens wa foto's zien.
peace
kevin-blaster schreef:Warrior en Raptor 350 zijn hetzelfde !!!!!!!!
er zij er hier op het forum die Raptor 350 hebben en SUPER CONTENT van zijn DUS !!!!!!!!!!
Waarom zo'n pissige reactie, hij zegt toch dat de 350 een prima quad is maar als je gaat tunen ben je goedkoper uit door bij te betalen voor een 660 dan allerlei dure tuning onderdelen te kopen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Het was absoluut niet bedoelt als een pissige reactie !!!
Maar hier wordt altijd de raptor 350 afgebroken enz...(die gaat geen kl*te vooruit enz.) en daar kan niet goed mee om !!