project RAPTOR 350 eindelijk pics

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
MEU962
Toeschouwer
Toeschouwer

project RAPTOR 350 eindelijk pics

Bericht door MEU962 »

Sinds kort heb ik een blauwe RAPTOR 350 aangekocht en ga m dus een beetje verfraaien :lol:
Voor de moment is het nog een standaard quad maar ga m volgende week afscheuren en in een nieuw kleedje steken.
Ik ga m spuiten in parelmoerwit met rood en een geairbrushde racevlag op de achterste spatborden.
Daarna beginnen we aan de velgen enzo ik zal gauw fotos posten.
Laatst gewijzigd door MEU962 op do 23 mar, 2006 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

je moet niet afkijken van mijn quad :x (op het rode na)
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Hey ,
Waw dan moet je zeker fotos posten ,ook hoe hij er orgineel uitziet !!! :wink: :twisted: :wink:

Ik ga mij (rond Juni ,Jullie) ook een Raptor 350 aanshaffen ,en mijn Blastertje de deur uitdoen !! :wink: :P :wink:

En zoals ik al zei zeker fotos posten !!! :wink:

En veel plezier ermee !!!! :wink:

Greetzzz
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Van een Blaster naar een Raptor 350? Lijkt me geen slimme zet, tenzij je hem voor iets anders wil gebruiken dan crossen.
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

zie hier er is daarover al een hele discussie geweest en hij blijft bij zijn beslissing :wink:
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
MEU962
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door MEU962 »

Wij hebbenzo een speedboot staan in die kleuren en heb nog nooit uw quad gezien.
Heb het al lang in mijn hoofd om m zo te doen heb je soms fotos van de uwe.
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Ik volg Ralph hierin. Je kan maar raad krijgen, he. Wat je ermee doet bepaal je zelf.

En helemaal los daarvan, blaster kan je meer tunen dan een raptor 350.
Bij de Raptor350 kan je niet veel meer tunen dan uitlaat, velgen, banden, stuur, graphics, ... . Wie vult aan?
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Inderdaad je kan die niet zoveel tunen en daarbij het kost pakken geld om een klein resultaat te hebben. Je zal er veel geld in moeten pompen :wink:
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
MEU962
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door MEU962 »

Ik doe al jaren aan cartuning dus heb er wel wat verstand van en weet wat het kost ga nu aan mijn quadje beginnen autos is af :lol:

Afbeelding
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

ik hoop dat het even mooi en extravagant wordt als die bora!

hou ons in tussentijd ook op de hoogte met een aantal foto's!
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

mooie wagen, je maakt mij (en andere wrs ook) benieuwd naar het resultaat van je quad!

greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik ga ook weer even offtopic over die Raptor 350 :)

Ik geef Ivoman en Sebastien helemaal gelijk. Uit een Blaster valt veel meer vermogen te halen dan een Raptor 350 (economisch gezien). Tenzij je graag ritten doet waarbij je veel koppel nodig hebt of graag op de baan/straat rijd, dan zou ik wel voor een Raptor 350 gaan.
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

Ralph schreef:Ik ga ook weer even offtopic over die Raptor 350 :)

Ik geef Ivoman en Sebastien helemaal gelijk. Uit een Blaster valt veel meer vermogen te halen dan een Raptor 350 (economisch gezien). Tenzij je graag ritten doet waarbij je veel koppel nodig hebt of graag op de baan/straat rijd, dan zou ik wel voor een Raptor 350 gaan.
heb ik hem ook al gezegd, maar iedereen lijkt hier verliefd op die raptor wannabee, eerst een blaster die overstapt naar een raptor 350 omdat hijd enkt dat dit 'beter' zal presteren, en dan nog iemand die van een 400 ex naar een raptor 350 wil overstappen, ik snap dit toch niet hoor! van een blaster kun je gewoon een bom maken, die laat met heel kleine aanpassingen een raptor 350 zo achter hem...
ahja, hun keuze he, en nu weer ontopic :wink:

greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
Anjooh
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Anjooh »

Steffen schreef:
Ralph schreef:Ik ga ook weer even offtopic over die Raptor 350 :)

heb ik hem ook al gezegd, maar iedereen lijkt hier verliefd op die raptor wannabee, eerst een blaster die overstapt naar een raptor 350 omdat hijd enkt dat dit 'beter' zal presteren, en dan nog iemand die van een 400 ex naar een raptor 350 wil overstappen, ik snap dit toch niet hoor! van een blaster kun je gewoon een bom maken, die laat met heel kleine aanpassingen een raptor 350 zo achter hem...
ahja, hun keuze he, en nu weer ontopic :wink:

greetz
@ Steffen

Het is zo dat ik die persoon ben die wil overstappen van een 400Ex naar een raptor 350 (of misschien een Suzuki 400). Het is zo dat ik niet zoveel geef om de snelheid, dan wel om het zitcomfort. Een 350R is snel genoeg voor mij. ik rijd er enkel mee naar mijn werk en naar de squashzaal. Crossen doe ik 1x om de 4à6 weken. Persoonlijk vind ik dat ik te hard moet werken met die Honda en minder met die 350R (ik spreek uit ondervinding). Ik vind snelheid en crossmogelijkheden minder belangerijk dan comfort. Ik weet ook wel dat ik met mijn 400Ex die raptor mijlenver achter mij laat maar dat deert mij niet.

Let op, ik kom hier even op terug niet omdat ik mij aangevallen voel, maar gewoon om je eens duidelijk te maken wat er in mijn hoofd omgaat.

Indien iemand een 350R of Suzuki 400 wil ruilen mag die mij altijd PM'en !!!!

Grtz !
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

Anjooh schreef: Persoonlijk vind ik dat ik te hard moet werken met die Honda en minder met die 350R
wat bedoel je met dat "hard werken"?
Pure adrenaline attached with a license plate !
Plaats reactie