GasGas 450
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
k zou ook nie voor de 660 gaan.
ze zijn helemaal niet zo snel als die 660cc je laat denken.
het probleem is gewoon dat veel mensen denken als ik snel wil moet ik een quad kopen met het grootste getal maar dat is helemaal niet zo.
koop een banshee en dan rij je een 660 ook stront voor z'n ogen dat weten genoeg mensen hier.
daar komt nog bij zoals al werd gezegt een quad is echt NIET gemaakt om hard mee te rijden ze zijn gemaakt om hard te trekken ze hebben veel koppel en worden zo ligt mogelijk gemaakt.
dus als je hard wil gaan is een quad 100% zeker niet wat je zoekt + ik denk dat als jij 160 op je quad rijd over de weg dat je al snel je broek vol hebt zitten k heb het geprobeert en ik kan je vertellen dat is echt geen pretje.
greetzz
ze zijn helemaal niet zo snel als die 660cc je laat denken.
het probleem is gewoon dat veel mensen denken als ik snel wil moet ik een quad kopen met het grootste getal maar dat is helemaal niet zo.
koop een banshee en dan rij je een 660 ook stront voor z'n ogen dat weten genoeg mensen hier.
daar komt nog bij zoals al werd gezegt een quad is echt NIET gemaakt om hard mee te rijden ze zijn gemaakt om hard te trekken ze hebben veel koppel en worden zo ligt mogelijk gemaakt.
dus als je hard wil gaan is een quad 100% zeker niet wat je zoekt + ik denk dat als jij 160 op je quad rijd over de weg dat je al snel je broek vol hebt zitten k heb het geprobeert en ik kan je vertellen dat is echt geen pretje.
greetzz
CustomCoatingsHelvoirt
idd met die snelheid tril je van je quad af
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
ja daar heb je helemaal gelijk inyamaha tri-z schreef:mr. schreef:idd met die snelheid tril je van je quad af
nja het ging me er meer om als je 160 rijd met een quad en je rijd door een kuiltje en je vangt die tik niet goed op dan ben je 2 seconde later wel een asfalt pannekoek
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
Das waar, ik moet met mijn z400 zeker niet onderdoen voor een 660 raptor, op toeren moeten die zelfs nog oppassen maar in lage toeren,(hernemingen) moet ik wel het onderspit delven.yamaha tri-z schreef:k zou ook nie voor de 660 gaan.
ze zijn helemaal niet zo snel als die 660cc je laat denken.
het probleem is gewoon dat veel mensen denken als ik snel wil moet ik een quad kopen met het grootste getal maar dat is helemaal niet zo.
koop een banshee en dan rij je een 660 ook ****** voor z'n ogen dat weten genoeg mensen hier.
daar komt nog bij zoals al werd gezegt een quad is echt NIET gemaakt om hard mee te rijden ze zijn gemaakt om hard te trekken ze hebben veel koppel en worden zo ligt mogelijk gemaakt.
dus als je hard wil gaan is een quad 100% zeker niet wat je zoekt + ik denk dat als jij 160 op je quad rijd over de weg dat je al snel je broek vol hebt zitten k heb het geprobeert en ik kan je vertellen dat is echt geen pretje.
greetzz
Zoals al gezegd laat je niet verleiden door veel CC, mijn broer had de 660 en nu de 700 (BOM, daar sta je helemaal nergens tegen) dus daarom weet ik dat.